Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet przez okres 24 miesięcy dla jednostek PRz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet przez okres 24 miesięcy dla jednostek PRz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97214da-e2a2-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021547/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/40/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 665712,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet przez okres 24 miesięcy dla poszczególnych jednostek PRz.Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym zał. nr 1a do SWZ.
1. Oferowane substancje chemiczne i mieszaniny muszą posiadać karty charakterystyki produktu, oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym jeśli są wymagane ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i mieszaninach (Dz. U. z 2011 r. nr 63, poz. 322 z pózn. zm.).
Dla pozostałych artykułów ( w tym także dla tych substancji chemicznych i mieszanin dla których nie wydaje się kart charakterystyki) należy złożyć: informacje z katalogu, prospektu, informacje ze strony www, informacje od producenta itp., które będą identyfikować artykuł, dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym a w konsekwencji dopuszczone są do obrotu i używania (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, itp.)- jeżeli są wydawane.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, winien przed podpisaniem umowy złożyć w/w/dokumenty wszystkich oferowanych produktów oraz opisy, karty charakterystyki lub inne podobne materiały potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów określonych przez zamawiającego w SWZ (w języku polskim).
2. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zapotrzebowanie częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca realizuje dostawę w czasie nie dłuższym 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego. Zamówienia częściowe będą składane telefonicznie, lub przesyłane pocztą elektroniczną.
4. Towar będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do jednostek Zamawiającego na terenie Rzeszowa oraz Albigowej, oraz do Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli, do Ośrodka Kształcenia Lotniczego w Jasionce oraz Domu Studenckiego Aviata w Jasionce .
5. Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz muszą spełniać wymogi Polskich Norm.
6. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w załączniku nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Produkt równoważny wg. zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, funkcjonalne co wskazany w SWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. W szczególności jego wydajność nie może być gorsza od wydajności określonej w SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 619712 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Dostawa sukcesywna wyposażenia toalet przez okres 24 miesięcy dla Domu Studenckiego Aviata PRz w Jasionce.Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym zał. nr 1a do SWZ.
1. Oferowane substancje chemiczne i mieszaniny muszą posiadać karty charakterystyki produktu, oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym jeśli są wymagane ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i mieszaninach (Dz. U. z 2011 r. nr 63, poz. 322 z pózn. zm.).
Dla pozostałych artykułów ( w tym także dla tych substancji chemicznych i mieszanin dla których nie wydaje się kart charakterystyki) należy złożyć: informacje z katalogu, prospektu, informacje ze strony www, informacje od producenta itp., które będą identyfikować artykuł, dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym a w konsekwencji dopuszczone są do obrotu i używania (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, itp.)- jeżeli są wydawane.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, winien przed podpisaniem umowy złożyć w/w/dokumenty wszystkich oferowanych produktów oraz opisy, karty charakterystyki lub inne podobne materiały potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów określonych przez zamawiającego w SWZ (w języku polskim).
2. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zapotrzebowanie częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca realizuje dostawę w czasie nie dłuższym 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego. Zamówienia częściowe będą składane telefonicznie, lub przesyłane pocztą elektroniczną.
4. Towar będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do Domu Studenckiego Aviata w Jasionce
5. Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz muszą spełniać wymogi Polskich Norm.
6. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w załączniku nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Produkt równoważny wg. zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, funkcjonalne co wskazany w SWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. W szczególności jego wydajność nie może być gorsza od wydajności określonej w SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733194,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733194,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733194,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Arras s.c. M.Lis & R.Żołądź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171697331
7.3.3) Ulica: al. Kwiatkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "ARRAS" M.LIS & R.ŻOŁĄDŹ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "ARRAS" M.LIS & R.ŻOŁĄDŹ S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733194 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamaiwjący na realizacje Zamówienia przeznaczył niższą kwotę i nie posiada środków na zwiększenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86438,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86438,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH PRZEZNACZONYCH DO MIEJSC ZBIOROWEGO ŻYWIENIA
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
więcej: Artykuły łazienkowe i kuchenne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.