Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00225321/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00389934/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg:
Zadanie nr 1: dostawa środków chemicznych
Zadanie nr 2: dostawa materiałów uszorstniających
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001257557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budziwojska 149
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-317
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg:Zadanie nr 1: dostawa środków chemicznych
Zadanie nr 2: dostawa materiałów uszorstniających
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a248bcb1-f5ee-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065878/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-6-DZ/373/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 853700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:dostawa środków chemicznych (soli drogowej) wraz z dostawą i rozładunkiem do następujących miejsc składowania:
- Obwód Drogowo-Mostowy w Babicy,
- Obwód Drogowo-Mostowy w Błażowej,
- Obwód Drogowo-Mostowy w Wólce Niedźwiedzkiej,
zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Rozdział 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Zakres zamówienia:
- Środki chemiczne (sól drogowa) – 2 500 ton
3. Wymagania:
Sól drogowa powinna być dostarczona w stanie niezbrylonym (w postaci sypkiej), bez obcych zanieczyszczeń typu kamienie, deski, papier, folia itp. oraz posiadać n/w parametry:
- zawartość chlorku sodu NaCI – co najmniej 90%;
- zawartość wody – 3,0% maksymalnie ;
- zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8% maksymalnie;
- zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbryleniu soli) -
20 mg/kg;
- skład ziarnowy soli:
• zawartość ziaren powyżej 6,0 mm – 5 % maksymalnie
• zawartość ziaren w poniżej 1,0 mm – 35% - 50%
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość.
Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w PN-86/C-84081/02. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Dostarczona sól drogowa musi:
a) Posiadać aktualna opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań;
b) Posiadać aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości;
c) Posiadać wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające wymagania określone
w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia.
4. Całkowita odpowiedzialność za dostarczenie materiałów niezgodnych z warunkami określonymi w przedmiotowej specyfikacji ciąży na Wykonawcy.
W razie stwierdzenia przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, że dostarczone materiały są niezgodne ze Szczegółową Specyfikacją Techniczna Przedmiotu Zamówienia lub ustalonymi w umowie warunkami, Wykonawca zostaje obciążony karami zgodnie
z zapisami umowy, aż do zerwania umowy włącznie.
5. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają dostarczone materiały, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania, bądź też zamienników powołanych norm i przepisów,
o ile w warunkach Umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy
i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone upoważnionemu Przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 757500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:dostawa materiałów uszorstniajacych – (kruszywa naturalnego) wraz z dostawą i rozładunkiem do następujących miejsc składowania:
- Obwód Drogowo-Mostowy w Babicy,
- Obwód Drogowo-Mostowy w Błażowej,
- Obwód Drogowo-Mostowy w Wólce Niedźwiedzkiej,
zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Rozdział 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Zakres zamówienia:
- Materiały uszorstniające (kruszywo naturalne) – 2 600 ton
3. Wymagania:
Materiały uszorstniające – kruszywo naturalne.
Podstawowym wymogiem dla zamawianego kruszywa naturalnego jest:
- posiadanie uziarnienia 0-2 mm;
- zawartość ziaren drobnych (o uziarnieniu 0,075 mm) nie przekraczająca 3%;
- przydatność do zastosowania w produkcji mieszanki ze środkami chemicznymi do zwalczania śliskości zimowej.
Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być zbyt łamliwe, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych oraz zanieczyszczeń typu kamienie, deski, papier, folia itp. Materiały uszorstniające nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Materiały powinny być dostarczone
w stanie suchym.
Kruszywo powinno odpowiadać wymaganiom zawartym w normie PN-EN 13043. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych praz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960).
Wykonawca powinien posiadać orzeczenie o jakości kruszywa potwierdzające wymagane uziarnienie, wydane przez niezależne laboratorium lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE.
4. Całkowita odpowiedzialność za dostarczenie materiałów niezgodnych z warunkami określonymi w przedmiotowej specyfikacji ciąży na Wykonawcy.
W razie stwierdzenia przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, że dostarczone materiały są niezgodne ze Szczegółową Specyfikacją Techniczna Przedmiotu Zamówienia lub ustalonymi w umowie warunkami, Wykonawca zostaje obciążony karami zgodnie
z zapisami umowy, aż do zerwania umowy włącznie.
5. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają dostarczone materiały, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania, bądź też zamienników powołanych norm i przepisów,
o ile w warunkach Umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy
i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone upoważnionemu Przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 96200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na zadanie nr 1 w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111622,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146493 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111622,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Stanisław Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691285770
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 36-051
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111622,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2025 roku
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2025
- Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego na potrzeby inwestycji prowadzonych przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.