Ogłoszenie z dnia 2021-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2022/BZP 00026642/01 - Wynik z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. gen. Wł. Sikorskiego w Nowej Wsi od 03.01.2022r do 30.12.2022r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. gen. Wł. Sikorskiego w Nowej Wsi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070690378
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konarskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Nowa Wieś
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-651
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spnowawies@edukacja.kety.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spnowawies.edukacja.kety.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299737
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00292698/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej od dnia 03.01.2022 do 30.12.2022 r., z wyłączeniem ferii zimowych (17.01.2022-28.01.2022), wiosennej przerwy świątecznej (14.04.2022-19.04.2022), wakacji (24.06.2022-31.08.2022), zimowej przerwy świątecznej (22.12.2022-30.12.2022), bądź do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Dotyczy ust. 8.1) Termin składania ofert: 08.12.2021r., godz. 11:15,59.
3. Dotyczy ust. 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy jedynie z zakresu potwierdzenia braku podstaw Wykonawcy do wykluczenia.
Po zmianie:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej od dnia 03.01.2022 do 30.12.2022 r., z wyłączeniem ferii zimowych (17.01.2022-28.01.2022), wiosennej przerwy świątecznej (14.04.2022-19.04.2022), wakacji (24.06.2022-31.08.2022), zimowej przerwy świątecznej (22.12.2022-30.12.2022), bądź do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Dotyczy ust. 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy jedynie z zakresu potwierdzenia braku podstaw Wykonawcy do wykluczenia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.