Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374980/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00389188/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00401193/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na wykonaniu szczegółowej specyfikacji techniczno-funkcjonalnej dla 23 stron internetowych Parków Narodowych oraz jednej strony głównej, w wersji mobilnej i desktopowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na wykonaniu szczegółowej specyfikacji techniczno-funkcjonalnej dla 23 stron internetowych Parków Narodowych oraz jednej strony głównej, w wersji mobilnej i desktopowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9bdb76c-4307-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie szczegółowej specyfikacji techniczno-funkcjonalnej dla 23 stron internetowych PN oraz jednej strony głównej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Promocja Parków Narodowych jako marki” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374980/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/511/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szczegółowej specyfikacji techniczno-funkcjonalnej dla 23 stron internetowych Parków Narodowych oraz jednej strony głównej, w wersji mobilnej i desktopowej . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części:
1.1. Przeprowadzenie analizy UX (User Experience), badania architektury informacji, analizę tree testing istniejącego Serwisu TPN a także Bramy Wejściowej PPN. Dodatkowo w ramach tej Części wykonawca zrealizuje warsztaty co-creation oraz badanie eksploracyjne (Część I).
1.2. Opracowanie koncepcji Serwisu TPN a także Bramy Wejściowej PPN, ich prototypów funkcjonalnych oraz wersji graficznych wraz z testami użytkowników typu RITE (Część II).
1.3. Świadczenie usług doradztwa eksperckiego w zakresie UX (User Experience), do czasu zakończenia prac programistyczno-wdrożeniowych, które będą przedmiotem odrębnego zamówienia (Część III).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 2 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,
2.2. Załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
3. Wymagana gwarancja na wykonaną usługę objętą przedmiotem zamówienia: co najmniej 26 miesięcy. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi za wady.
4. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części:
4.1. Przedmiot zamówienia jest jednym ciągiem technologicznym polegającym na:
4.1.1. Przeprowadzeniu analizy UX (User Experience), badania architektury informacji, analizę tree testing istniejącego Serwisu TPN a także Bramy Wejściowej PPN. Dodatkowo w ramach tej części wykonawca zrealizuje warsztaty co-creation oraz badanie eksploracyjne. (część 1 zamówienia). Dodatkowo w ramach tej części wykonawca zrealizuje warsztaty co-creation oraz badanie eksploracyjne,
4.1.2. Opracowaniu koncepcji Serwisu TPN a także Bramy Wejściowej PPN, ich prototypów funkcjonalnych oraz wersji graficznych wraz z testami użytkowników typu RITE,
7.1.3. Świadczeniu usług doradztwa eksperckiego w zakresie UX do czasu zakończenia etapu programistyczno-wdrożeniowego, który będzie przedmiotem odrębnego postępowania,
Wszystkie wyżej wymienione zadania są ze sobą ściśle powiązane i stanowią jedną funkcjonalną całość, stąd muszą by wykonane przez jednego wykonawcę, gdyż wykonanie kolejnego zadania jest uzależnione od wyników poprzedniego. Z uwagi na powyższy zakres czynności wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia i konieczności osiągnięcia końcowego efektu prac nie uzasadnionym jest podział zamówienia na części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GoldenSubmarine sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792323833
7.3.3) Ulica: Szelągowska 18
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLDENSUBMARINE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GOLDENSUBMARINE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego i merytorycznego w nadzorze nad systemem IT, do serializacji produktu leczniczego Biodribin
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- "ZAKUP, DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU GMINY ŚWIERCZE"
- Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.