Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095962/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLUB SPORTOWY "GÓRNIK" POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021391487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kopalniana 4
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klub@ksgornik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksgornik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf7938a7-c4d3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność sportowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7938a7-c4d3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 9 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów.
b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy
e) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
f) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 16.000 kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 57600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. oraz co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów. z zastrzeżeniem ust.b)
b) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
c) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
d) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
e) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy
f) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
g) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu transportu:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie województwa dolnośląskiego,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 18.000 kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 111600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsca – ryczałt (wyjazd do 30km w jedną stronę) .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem od 17 miejsc do 21 miejsc oraz busem minimum 23 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej czterema busami posiadającymi od 17 miejsc do 21 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r. oraz co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów.
b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy.
e) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
f) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu transportu:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie województwa dolnośląskiego,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 80 ryczałtów (1 wyjazd do 30km w jedną stronę).
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej za 1 wyjazd do 30km w jedną stronę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 40800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma autobusami posiadającymi minimum 49 miejsc siedzących, wyposażonymi w klimatyzację, barek kawowy, WC, DVD, pilota, a także w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
b) Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego, ponadto na karcie drogowej ma być wpisany adres miejsca docelowego (miejscowość, ulica, numer). Karta drogowa powinna zawierać pieczęć Wykonawcy oraz podpis kierowcy.
e) Podróż powinna odbywać się najkrótszą trasą od miejscowości wyjazdu (Polkowic) do miejscowości przyjazdu, której nie z uzasadnionych powodów nie należy wydłużać. Podstawę do ustalenia liczby przejechanych kilometrów zgodnie z trasą podróży, stanowi serwis internetowy http://maps.google.pl/
f) Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie w Polkowicach Zamawiającego do powrotu do siedziby w Polkowicach Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane, przydatne do skalkulowania przedmiotu zamówienia:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport na kilkudniowe turnieje sportowe, także ogólnopolskie,
c) wymagany będzie transport na mecze na terenie kraju i możliwe również za granicą (Niemcy, Czechy) oraz kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 12.000 kilometrów.
7) W przypadku składania oferty wymagane jest posiadanie jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
8) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9) Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego.
10) Wskazane w ust. 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
11) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6921084288
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY SZKARUPSKI PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY SZKARUPSKI PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6921084288
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY SZKARUPSKI PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY SZKARUPSKI PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6921084288
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY SZKARUPSKI PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY SZKARUPSKI PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intertrans PKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6931856002
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.