Ogłoszenie z dnia 2021-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224320/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2022/BZP 00003113/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego - Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713752004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego - Zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eed45b3-2765-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.50 Dostawa materiałów reklamowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.33.2021.KDD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 395144 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego obejmująca dwa Zadania:Zadanie nr 1: Bluzy (bluza bawełniana z kapturem – 1000 sztuk)
Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu charakteryzując go poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy) podanie producenta, modelu, nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
3. Dostarczane materiały promocyjne powinny spełniać w szczególności następujące kryteria:
- muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku;
- nie mogą posiadać żadnych uszkodzeń ani defektów wpływających na jakość, funkcjonalność i estetykę produktu; nie mogą mieć przebarwień, plam, dziur, nie mogą się pruć i mieć wystających nitek, zaciągnięć ani uszkodzeń;
- technika nadruku musi gwarantować trwałość i odporność na ścieranie przy standardowym użytku zgodnym ze wskazaniami metki oraz odporność na działania warunków atmosferycznych naniesionego elementu graficznego.
- elementy graficzne powinny być trwale naniesione, nie mogą być: rozmazane, popękane, ani nie mogą posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych prototypów.
- każdy artykuł pakowany w osobny worek foliowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego obejmująca dwa Zadania:Zadanie nr 2: Koszulki (koszulka sportowa – 1200 sztuk; koszulka polo – 560 sztuk)
Szczegółowy zakres zamówienia, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu charakteryzując go poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy) podanie producenta, modelu, nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty oraz podać ceny zgodnie z kalkulacją cenową z Załącznika nr 1 do SWZ.
3. Dostarczane materiały promocyjne powinny spełniać w szczególności następujące kryteria:
- muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku;
- nie mogą posiadać żadnych uszkodzeń ani defektów wpływających na jakość, funkcjonalność i estetykę produktu; nie mogą mieć przebarwień, plam, dziur, nie mogą się pruć i mieć wystających nitek, zaciągnięć ani uszkodzeń;
- technika nadruku musi gwarantować trwałość i odporność na ścieranie przy standardowym użytku zgodnym ze wskazaniami metki oraz odporność na działania warunków atmosferycznych naniesionego elementu graficznego.
- elementy graficzne powinny być trwale naniesione, nie mogą być: rozmazane, popękane, ani nie mogą posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych prototypów.
- każdy artykuł pakowany w osobny worek foliowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43747,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49331,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43747,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383696335
7.3.3) Ulica: Droginia 320
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43747,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.