Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243821/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 552345547
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdudzinska@szpital.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.elblag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf3f0f8-356b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243821/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 895670 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 1A do SWZ.1.2 Kapilary, oprzyrządowanie do kapilar, papier do drukarki, filtry i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 1 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 1B do SWZ.
1.3 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.4 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 217830 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.6 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 2A do SWZ.1.7 Papier do drukarki, wyłapywacze skrzepów i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 2 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 2B do SWZ.
1.8 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.9 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 2 C do SWZ.
1.10 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
4.5.5.) Wartość części: 153720 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.11 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 3A do SWZ.1.12 Zestaw kaset, sensory, strzykawki heparynizowane, materiał kontrolny i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 3 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 3B do SWZ.
1.13 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.14 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 3 C do SWZ.
1.15 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 356320 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.16 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 4A do SWZ.1.17 Papier do drukarki i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 4 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 4B do SWZ.
1.18 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.19 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 4 C do SWZ.
1.20 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 167800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237769,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237769,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237769,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237769,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-22 do 2025-11-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164407,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164407,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164407,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164407,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-22 do 2025-11-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386277,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386277,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386277,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386277,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-22 do 2025-11-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182256,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-22 do 2025-11-22INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH TYPU MON I YOMB I GEOKRAT ORAZ KOTEW MOCUJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.