Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299938/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00304579/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00377950/01 - Wynik z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146726100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokratesa Starynkiewicza 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-015
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 530 226 545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uczkin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uczkin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c1788c-0225-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009687/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 produkty farmaceutyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44c1788c-0225-11ef-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza
następujące formaty składanych dokumentów elektronicznych: pdf, doc, docx, rtf, odt, xls, xlsx, jpg, tiff, XAdES. Zamawiający,
określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu
formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247).
3.3. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie
pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający dopuszcza następujące formaty plików zawierających skompresowane dane:
rar, zip, 7z
3.4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecamy stosowanie podpisu otaczającego (wewnętrznego), który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym
dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu). Jeżeli w wyniku podpisywania pliku
kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać
Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
Szczegółowy sposób utworzenia podpisu otaczającego (wewnętrznego) zawarty jest w instrukcji użytkownika programu, za pomocą
którego składany jest kwalifikowany podpis elektroniczny. W przypadku programów Sigillum Sign 4, Sigillum Sign 5, Szafir 2.0,
proCertum SmartSign oraz PEM-HEART 3.9 można również skorzystać ze wskazówek zawartych na stronie internetowej:
https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwic-sprawe-w-urzedzie/dlaczego-warto-zalatwiac-sprawyurzedoweprzezbiznes-
gov-pl-i-jak-to-zrobic/jak-zlozyc-podpis-kwalifikowany
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM Sp. z .o.o. , tel.:
22 370-27-46; e-mail: biuro@uczkin.pl;
2) inspektorem ochrony danych w Uniwersyteckim Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM Sp. z o.o. Plac S .Starynkiewicza
1/3, 02-015 Warszawa, jest Pani Ewelina Furtak,
e-mail: efurtak@uczkin.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy wyrobów medycznych dla
Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane
w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: UCZKIN/ZP-01/04/2024/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 13 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi po zakończeniu umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:
Opis kryterium Ranga
cena [C] 90%
termin dostawy [Td] 10%
2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg. wzoru:
cena najtańszej oferty
C = x 90% x 100
cena oferty badanej
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium termin dostawy [Td], nastąpi wg. wzoru:
24 godziny
Td = x 10% x 100
zaoferowany termin w badanej ofercie
Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 72 godziny zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie wpisze
żadnego terminu dostawy (w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował
najdłuższy dopuszczalny termin dostawy tj. 72 godz.
4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający
dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:
1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się
2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w treści oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w tym w szczególności:
a) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert,
a ceną wynikającą z formularza cenowego, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą z formularza cenowego;
b) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość netto nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar,
przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową;
c) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto nie odpowiada sumie wartości netto i kwoty podatku VAT, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar, cenę jednostkową oraz stawkę podatku VAT;
d) jeżeli obliczona w formularzu cenowym wartość brutto (razem) nie odpowiada sumie cen brutto poszczególnych pozycji, przyjmuje
się, że prawidłowo podano wartość brutto każdej pozycji.
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na obrót oferowanymi produktami leczniczymi.
Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI cz. A
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP;
2) Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ), Zamawiający wyklucza :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe dotyczy również podwykonawców, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jak również podmiotów, na potencjale których wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powołują się na ich zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – wraz z zaświadczeniem Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument/ (o ile dotyczy):
a) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w zakresie oferty na leki psychotropowe i odurzające – odpowiednio wymagane zezwolenie;
b) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą;
c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. OŚWIADCZENIE NA PODSTAWIE ART. 125 UST. 1 PZP - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi zał. nr 6 do SWZ.2) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamiana umowy na podstawie Art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-04
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.