Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 84 688 20 00
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 84 688 20 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bilgorajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spbilgoraj.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e898929a-f219-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021869/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce oraz w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju wraz z robotami towarzyszacymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 809712,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 1 jest wymiana windy osobowo – łóżkowej w głównym budynku Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce z lokalizacją Teodorówka 1 23-400 Biłgoraj wraz z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących.1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach CZĘŚCI Nr 1 niniejszego zamówienia obejmuje roboty jak poniżej:
a) demontaż istniejącego dźwigu osobowego szpitalnego o udźwigu 1000 kg,
b) wykonanie pozostałych robót rozbiórkowych, demontażowych i przygotowawczych,
c) usunięcie z budynku i wywiezienie z budowy gruzu i pozostałych elementów rozbiórkowych,
d) wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych żelbetowych i murarskich,
e) wykonanie robót tynkarskich, malarskich i pozostałych prac budowlanych wykończeniowych,
f) dostawa i montaż kompletnego dźwigu windowego osobowo-łóżkowego,
g) wykonanie robót instalacji elektrycznych: demontaże i montaże,
h) dokonanie potrzebnych badań i wykonanie kompletnej dokumentacji dozorowej i odbiorczej (wg obowiązujących przepisów) dla dostarczonego dźwigu windowego z przygotowaniem urządzenia do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalającej na jego eksploatację,
i) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu końcowej dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dziennika budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45410000-4 - Tynkowanie
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.5.) Wartość części: 455819,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 2 jest wymiana windy osobowo – łóżkowej w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Gen. Bora Komorowskiego 20 23-400 Biłgoraj wraz z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących.1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach CZĘŚCI Nr 2 niniejszego zamówienia obejmuje roboty jak poniżej:
a) demontaż istniejącego dźwigu osobowo-łóżkowego: kabiny, napędu, prowadnic, osprzętu,
b) wykonanie pozostałych robót rozbiórkowych, demontażowych i przygotowawczych,
c) usunięcie z budynku i wywiezienie z budowy elementów rozbiórkowych,
d) dostawa i montaż kompletnego dźwigu windowego osobowo-łóżkowego,
e) wykonanie robót budowlanych tynkarskich, malarskich i pozostałych prac budowlanych wykończeniowych,
f) wykonanie robót instalacji elektrycznych: demontaże i montaże,
g) dokonanie potrzebnych badań i wykonanie kompletnej dokumentacji dozorowej i odbiorczej (wg obowiązujących przepisów) dla dostarczonego dźwigu windowego z przygotowaniem urządzenia do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalającej na jego eksploatację,
h) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu końcowej dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45432121-8 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 353893,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDY WIPRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 682103529
7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942
7.3.5) Kod pocztowy: 32-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane i instalacje elektryczne - procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcom - 32%
wskazani podwykonawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "BUDREX" M. Smarkala i wspólnicy Sp. J.
Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż - Kazimierz Ordecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-02 do 2022-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366014,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDY WIPRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832103529
7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942
7.3.5) Kod pocztowy: 32-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane i instalacje elektryczne
procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcom - 13%
wskazani podwykonawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "BUDREX" M. Smarkala i wspólnicy Sp. J.
Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż - Kazimierz Ordecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-02 do 2022-12-02INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+841,90 do km 1+461,03 - ul. Parkowa, budowa dr. od km 0+003,50 do km 0+340,67 - ul. Makowa, bud. drogi gminnej od km 0+003,50 do km 0+316,50 - ul. Wiśniowa w Biłgoraju
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wolaniny
- remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego.
- Wykonanie robót budowlano-montażowych zadania inwestycyjnego: "Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju".
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.