Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2022_7_Sukcesywne wykonanie usługi druku cyfrowego przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 8310261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ihpan@ihpan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihpan.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2022_7_Sukcesywne wykonanie usługi druku cyfrowego przez okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd1cfb03-f6d3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002968/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 2022_6_Sukcesywne wykonanie usługi druku cyfrowego przez okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228108/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 214/IH/TP/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247838,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne (w zależności od potrzeb) świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych.
3 publikacje w formacie A5 – Środek: papier 80 g/m2, druk czarno-biały 1+1. Oprawa: broszurowa klejona, karton 250 g/m2, okładka kolor 4+0, folia matowa.
Łączna objętość 76 arkuszy drukarskich (około 1210 stron) i łączny nakład 460 egzemplarzy.
3 publikacje w formacie A5 – Środek: papier 80 g/m2, druk czarno-biały 1+1. Oprawa twarda (tektura okładkowa 2,5 mm), szyta, grzbiet zaokrąglony, oklejka kreda matowa 170 g/m2, kolor 4+0, folia matowa, wyklejka offset 120 g/m2. Łączna objętość 52 arkusze drukarskie (około 836 stron) i łączny nakład 850 egzemplarzy. Dodatkowo 2 arkusze drukarskie w kolorze jako wklejki na matowej, białej kredzie o gramaturze 135 g/m2 (wklejka w jednej publikacji).
28 publikacji w formacie B5 – Środek: papier 80 g/m2, druk czarno-biały 1+1. Oprawa: broszurowa klejona, karton 250 g/m2, okładka kolor 4+0, folia matowa. Łączna objętość 558 arkuszy drukarskich (około 8932 strony) i łączny nakład 6640 egzemplarzy. Dodatkowo 9 arkuszy drukarskich w kolorze jako wklejki na matowej, białej kredzie o gramaturze 135 g/m2 (wklejki w trzech publikacjach).
20 publikacji w formacie B5 – Środek: papier 80 g/m2, druk czarno-biały 1+1. Oprawa twarda (tektura okładkowa 2,5 mm), szyta, grzbiet zaokrąglony, oklejka kreda matowa 170 g/m2, kolor 4+0, folia matowa, wyklejka offset 120 g/m2. Łączna objętość 556 arkuszy drukarskich (około 8903 strony) i łączny nakład 3350 egzemplarzy. Dodatkowo 5 arkuszy drukarskich w kolorze jako wklejki na matowej, białej kredzie o gramaturze 135 g/m2 (wklejki w dwóch publikacjach).
1 publikacja w formacie A4 – Środek: papier 80 g/m2, druk czarno-biały 1+1. Oprawa: broszurowa klejona, karton 250 g/m2, okładka kolor 4+0, folia matowa. Łączna objętość 37 arkuszy drukarskich (około 297 stron) i łączny nakład 210 egzemplarzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196406,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252521,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196406,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRYKA DRUKU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242549353
7.3.3) Ulica: Ul. Zgrupowania AK Kampinos 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-943
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196406,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.