Og³oszenie z dnia 2024-04-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00306478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00331436/01 - Wynik z dnia 2024-05-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZP.271.6.2024 Modernizacja Szko³y Podstawowej w Niewie¶cinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PRUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52-56-24-323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl, pruszcz@pruszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pruszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.271.6.2024 Modernizacja Szko³y Podstawowej w Niewie¶cinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8ae113f-0227-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00299865
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013395/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja Szko³y Podstawowej w Niewie¶cinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8ae113f-0227-11ef-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.9. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
3.11. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
3.12. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
3.13. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3.14. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje
stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument
stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
3.16. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.17. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.18. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
3.19. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.20. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Pruszcz, ul. G³ówna 33, 86-120 Pruszcz,
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± adresu email: gzk@pruszcz.pl, telefon 052 567
Og³oszenie nr 2024/BZP 00214049/01 z dnia 2024-02-22
2024-02-22 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Og³oszenie nr 2024/BZP 00254429/01 z dnia 2024-03-21
2024-03-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
54 02
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Odbiorcy danych osobowych zostan± zobowi±zani do zachowania poufno¶ci w procesie ich przetwarzania.
7. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
8. Obowi±zek podania przez Pañstwo danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Maj± Pañstwo:
a) prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) *;
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), z zastrze¿eniem okresu trwania
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RO-DO **;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarza-nie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pañstwu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
b) prawo do przenoszenia danych osobowych (w zwi±zku z art. 20 RODO);
c) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest wykonywanie obowi±zku prawnego.
11. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia planuje siê dobudowê do istniej±cego budynku Szko³y Podstawowej w Niewie¶cinie sali wielofunkcyjnej oraz korytarza. Projektowana rozbudowa o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, o powierzchni zabudowy 62,09 m2, kryta stropodachem p³askim o spadku 3% (1,72°). Wej¶cie do czê¶ci dobudowywanej odbywaæ siê bêdzie bezpo¶rednio z komunikacji ogólnej (hol) poprzez otwór drzwiowy wykuty w istniej±cej ¶cianie. W zakres prac wchodzi tynkowanie ¶cian na zewn±trz oraz elewacja, monta¿ stolarki budowlanej (okiennej i d¼wiêkoszczelnych drzwi), doprowadzenie wody, odprowadzenie ¶cieków, wykonanie ¶cianki mobilnej - przesuwnej oraz rozbudowa instalacji CO. Planowana Inwestycja usytuowana jest na dzia³ce nr: 22/2, obrêb Niewie¶cin.
W zakresie przedmiotowego zamówienia nie s± zawarte wszystkie prace ujête w dokumentacji budowlano-wykonawczej, takie jak: instalacja elektryczna wewnêtrzna, instalacja klimatyzacji i odprowadzenia skroplin, wykonanie ok³adzin wewnêtrznych obejmuj±cych tynkowanie ¶cian i sufitów, malowanie, u³o¿enie p³ytek na posadzkach).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (Za³±cznik nr 7 do SWZ) okre¶la za³±czony do niniejszej SWZ Projekt budowalny, przedmiar robót oraz istotne postanowienia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1
Cena- znaczenie 60 %,
Sposób obliczania ceny
1. Kalkulacja ceny oferty ma charakter rycza³towy i wykonawca w cenie oferty musi uwzglêdniæ wszystkie koszty zwi±zane z
realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - znaczenie 40 %
24– 35 miesiêcy od daty odbioru - 0 pkt.
36 – 47 miesiêcy od daty odbioru - 10 pkt,
48 – 59 miesi±ce od daty odbioru - 20 pkt,
60 i wiêcej miesiêcy od daty odbioru – 40 pkt
Brak wskazania okresu gwarancji lub wskazanie mniej ni¿ 24 miesi±ce skutkuje nie przyznaniem punktów.
4.9.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
1) Ocenie punktowej bêd± podlegaæ jedynie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny
ofert :
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium
1. Cena oferty brutto w PLN - C 60% - 60 pkt
2. Deklarowany okres gwarancji jako¶ci - GR 40% - 40 pkt
2) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)
zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± ze wzoru:
CLP = C + GR
gdzie:
CLP - ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium (1) - Cena
GR - liczba punktów przyznanych za kryterium (2) - Deklarowany okres gwarancji jako¶ci
a. Zasady oceny za kryterium „Cena” – (C).
W przypadku kryterium Cena, oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów. Cena – (C) – waga 60 %.
Og³oszenie nr 2024/BZP 00254429/01 z dnia 2024-03-21
2024-03-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Punkty za kryterium „Cena" (C) – maksymalnie 60 pkt ( 1 pkt – 1%), zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
C = C of, min
_______________ x 60
C of, bad
gdzie:
C ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium „Cena”;
C of, min najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu;
C of, bad cena oferty badanej.
Zamawiaj±cy przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty „Cena” w celu oceny dokona zaokr±glenia wyniku do dwóch miejsc po
przecinku - je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest
równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
b. Zasady oceny za kryterium jako¶ciowe „Deklarowany okres gwarancji jako¶ci”- (GR), Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy
odpowiedni± ilo¶æ punktów - max. 40 pkt zgodnie z punktacj± znajduj±c± siê w tabeli pn. Punkty w kryterium oceny ofert
„Deklarowany okres gwarancji jako¶ci” – 40 % :
Punkty w kryterium oceny ofert
„Deklarowany okres gwarancji jako¶ci” - 40% (40 pkt)
24 - 35 miesiêcy od daty odbioru - 0 pkt
36-47 miesiêcy od daty odbioru - 10 pkt
48-59 miesiêcy od daty odbioru - 20 pkt
60 i wiêcej miesiêcy od daty odbioru - 40 pkt
Brak wskazania okresu gwarancji lub wskazanie mniej ni¿ 24 miesi±ce skutkuje nie przyznaniem punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadachokre¶lonych w SWZ i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia wykonawcy / wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia UWZGLÊDNIAJ¡CE PRZES£ANKI WYKLUCZENIA Z ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWI¡ZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIA£ANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINÊ ORAZ S£U¯¡CYCH OCHRONIE BEZPIECZEÑSTWA NARODOWEGO sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³acznik nr 2 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz wykonanych robót, osób - za³±cznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Okre¶lono w Sekcji V SWZ - kwalifikacja Wykonawców
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia pod warunkiem spe³nienia warunkówudzia³u w postêpowaniu.
2) Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
• partnerzy musz± ustanowiæ i wskazaæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego; zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden z partnerów.
• oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich partnerów.
3) Partnerzy musz± udokumentowaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z dyspozycjami zawartymi w
niniejszej specyfikacji,
4) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany przewidziane w art. 454-455 ustawy Pzp (Dz.U. z 2023 poz. 1605 t.j. ze zm.) oraz okre¶lone w istotnychpostanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniawspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
9.1.1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
9.1.2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub
bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcê oraz
uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego przepisy art. 7 oraz ¶rodek sankcyjny polegaj±cy na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia lub
konkursu, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, bêd± mia³y zastosowanie równie¿ do postêpowañ o udzielenie zamówienia
publicznego oraz konkursów wszczêtych i niezakoñczonych do dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy, z tym ¿e okres wykluczenia, o
którym mowa w art. 7 ust. 2 ustawy, rozpocznie siê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy.
Szczegó³y zamówienia okre¶lono w SWZ i za³±cznikach do SWZ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- roboty budowlane
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.