Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197850/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00210817/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekonstrukcja kompleksu przedszkolnego w Pakosławiu wraz z modernizacją budynków oświatowych Gminy Pakosław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekonstrukcja kompleksu przedszkolnego w Pakosławiu wraz z modernizacją budynków oświatowych Gminy Pakosław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b092b811-e590-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063308/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rekonstrukcja kompleksu przedszkolnego w Pakosławiu wraz z modernizacją budynków oświatowych Gminy Pakosław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2331688,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na rekonstrukcji kompleksu przedszkolnego w Pakosławiu wraz z modernizacją budynków oświatowych Gminy Pakosław, w ramach których zostaną wykonane następujące zadania:1.1. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Oddziału Biblioteki Publicznej w Chojnie”, która obejmuje swoim zakresem prace takie jak:
a) wykonanie elewacji, w tym: odbicie luźnych tynków, ocieplenie fundamentów, ocieplenie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie tynków elewacyjnych mozaikowych, wykonanie tynków elewacyjnych silikonowych cienkowarstwowych,
b) prace obróbkowe, w tym: rozebranie istniejących i montaż nowych parapetów, częściowa wymiana rynien i rur spustowych,
c) zagospodarowanie terenu, w tym: rozebranie istniejącej i budowa nowej opaski wraz z obrzeżami betonowymi,
d) przebudowa schodów zewnętrznych wraz z podjazdami dla osób niepełnosprawnych,
e) montaż puszek rewizyjnych na instalacji odgromowej,
f) przebudowa istniejących czerpni i wyrzutni wentylacyjnych.
Szczegółowy zakres prac został określony w:
• dokumentacji projektowej – załącznik nr 9.1. do SWZ,
• przedmiarze robót – załącznik nr 10.1. do SWZ,
• specyfikacji technicznej - załącznik nr 11.1. do SWZ.
Załączone do SWZ projekty budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczące Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej, Przedszkola i oddziału Biblioteki Publicznej w Chojnie obejmują swoim zakresem także elementy nie będące przedmiotem niniejszego postępowania. Zakres przedmiotu postępowania określony jest szczegółowo przez załączone przedmiary robót.
1.2. Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku Przedszkola
w Pakosławiu, który obejmuje swoim zakresem prace takie jak:
1.2.1. pokrycie dachowe:
a) rozbiórka pokrycia dachowego i obróbek,
b) wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu,
c) uzupełnienie ubytków lub naprawa zniszczonych części więźby dachowej,
d) wykonanie kompleksowego pokrycia dachu,
e) obróbki blacharskie,
f) rozebranie i przemurowanie kominów wolnostojących,
1.2.2. instalacja odgromowa:
a) rozbiórka instalacji odgromowej,
b) montaż nowej instalacji odgromowej,
1.2.3. elewacja:
a) odbicie i renowacja tynków z gruntowaniem i malowaniem farbą krzemianową,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) oczyszczenie cokołu,
d) zeskrobanie i ponowne malowanie stolarki oraz częściowa wymiana szyb okiennych,
e) wymiana elementów konstrukcyjnych ganku wejściowego,
1.2.4. strop poddasza:
a) usunięcie zbiornika stalowego z poddasza,
b) rozbiórka podłogi drewnianej,
c) rozbiórka izolacji cieplnej z wełny mineralnej,
d) wymiana drewnianych belek stropowych,
e) wykonanie podłogi z desek struganych.
Szczegółowy zakres prac został określony w:
• dokumentacji projektowej – załącznik nr 9.2. do SWZ,
• przedmiarze robót – załącznik nr 10.2. do SWZ,
• specyfikacji technicznej - załącznik nr 11.2. do SWZ.
1.3. Remont konstrukcji budynku gospodarczego z wymianą pokrycia dachowego, który obejmuje swoim zakresem prace takie jak:
1.3.1. roboty rozbiórkowe:
a) ręczne karczowanie drzew,
b) oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu,
c) rozbiórka pokrycia dachowego,
d) skucie tynków cementowo-wapiennych i cementowych,
e) rozbiórka podłogi drewnianej,
f) rozebranie elementów więźb dachowych,
1.3.2. prace remontowe:
a) wzmocnienie krokwi, płatwi, słupa,
b) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu,
c) deskowanie połaci dachowej,
d) krycie dachów,
e) obróbki blacharskie,
f) rozebranie i przemurowanie kominów wolnostojących,
g) renowacja i izolacja fundamentów,
h) wymiana konstrukcji drewnianych ścian,
i) uzupełnienie i naprawa ścian z cegły,
j) wykonanie tynków zewnętrznych,
k) renowacja drzwi i bram drewnianych,
1.3.3. strop:
a) malowanie elementów stropu,
b) uzupełnienie pęknięć w stropie.
Szczegółowy zakres prac został określony w:
• dokumentacji projektowej – załącznik nr 9.3. do SWZ,
• przedmiarze robót – załącznik nr 10.3. do SWZ,
• specyfikacji technicznej - załącznik nr 11.3. do SWZ.
1.4. Przebudowa przyłącza energetycznego, która obejmuje swoim zakresem prace takie jak:
a) prace demontażowe,
b) przebudowa zasilania.
c) pomiary,
d) pozostałe koszty.
Szczegółowy zakres prac został określony w:
• dokumentacji projektowej – załącznik nr 9.4. do SWZ,
• przedmiarze robót – załącznik nr 10.4. do SWZ,
• specyfikacji technicznej - załącznik nr 11.4. do SWZ.
UWAGA !!! Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz załączone przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442100-8 - Roboty malarskie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
4.5.5.) Wartość części: 2262688,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: „Rekonstrukcja kompleksu przedszkolnego w Pakosławiu wraz z modernizacją budynków oświatowych Gminy Pakosław”.2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad pracami przewidzianymi do wykonania w ramach Części 1 niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, który jest przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego określony został za pomocą projektów budowlanych, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych stanowiących integralną część Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlano-konserwatorskimi w pełnym zakresie we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach, w tym w szczególności w specjalności: branża budowlana i branża elektryczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 69000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2783106,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4104619,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2783106,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Monika Banaszkiewicz "HURST" - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hurst sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301561346
7.3.3) Ulica: Dożynkowa 2
7.3.4) Miejscowość: Sierakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2783106,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-29 do 2024-10-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieruchomości Azymut Kołeczko & Węcłaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410231601
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Robert Jamroży ROBOTECH.
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) - Krzysztof Walkowiak Biuro Usług Projektowych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIERUCHOMOŚCI "AZYMUT" KOŁECZKO & WĘCŁAŚ
jakie przetargi wygrała firma
NIERUCHOMOŚCI "AZYMUT" KOŁECZKO & WĘCŁAŚ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-29 do 2024-10-29SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.