eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosinski@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbd9f507-0141-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział XVI

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział III

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział III

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/20/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86171,54 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe wymogi i uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy określone zostały w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 38663,41 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej części zamówienia).
2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty (w danej części zamówienia) w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena – waga kryterium: 70 %;
2) termin udzielenia odpowiedzi na zapytania dotyczące dokumentacji (w tym na przesyłanie poprawionych przedmiarów/kosztorysów) – waga kryterium: 20 %;
3) liczba wizyt Wykonawcy projektu w siedzibie Zamawiającego i na obiekcie robót budowlanych realizowanych na podstawie projektu Wykonawcy – waga kryterium: 10 %.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) kryterium „termin udzielenia odpowiedzi na zapytania dotyczące dokumentacji (w tym na przesyłanie poprawionych przedmiarów/kosztorysów)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) kryterium „liczba wizyt Wykonawcy projektu w siedzibie Zamawiającego i na obiekcie robót budowlanych realizowanych na podstawie projektu Wykonawcy.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami (BMS) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe wymogi i uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy określone zostały w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 47508,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej części zamówienia).
2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty (w danej części zamówienia) w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena – waga kryterium: 70 %;
2) termin udzielenia odpowiedzi na zapytania dotyczące dokumentacji (w tym na przesyłanie poprawionych przedmiarów/kosztorysów) – waga kryterium: 20 %;
3) liczba wizyt Wykonawcy projektu w siedzibie Zamawiającego i na obiekcie robót budowlanych realizowanych na podstawie projektu Wykonawcy – waga kryterium: 10 %.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) kryterium „termin udzielenia odpowiedzi na zapytania dotyczące dokumentacji (w tym na przesyłanie poprawionych przedmiarów/kosztorysów)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) kryterium „liczba wizyt Wykonawcy projektu w siedzibie Zamawiającego i na obiekcie robót budowlanych realizowanych na podstawie projektu Wykonawcy.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie zadań / części zamówienia nr 1 i nr 2 Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału w postępowaniu) zobowiązany jest dysponować osobami do wykonania zamówienia posiadającymi następujące uprawnienia:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instancji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz (podane w wykazie informacje) musi potwierdzać spełnienie ww. warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim personelem (osobami posiadającymi wskazane uprawnienia);
b) w zakresie zadań / części zamówienia nr 1 i nr 2 Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału w postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (minimum dwóch w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na wykonaniu projektów budowlanych, technicznych dotyczących budowy i/lub przebudowy i/lub modernizacji obiektu (obiektów) budowlanego (budowlanych) o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz i dołączone do niego dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunku określonego powyżej (w zakresie liczby usług i ich wartości) [posiadanie wymaganego doświadczenia].

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):
1) wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału wskazanego w Rozdziale XII ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ;
2) wykaz usług, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału wskazanego w Rozdziale XII ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ;
3) dowody, potwierdzające należyte wykonanie usług, wskazanych w wykazie usług, o którym mowa powyżej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą (tj. formularzem ofertowym – zgodnym z wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2) dokument lub dokumenty (w tym pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa), z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych (np.: KRS/CEIDG);
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie);
4) zobowiązanie innego podmiotu lub inny dokument/oświadczenie potwierdzający udostępnienie zasobów przez inny podmiot na rzecz Wykonawcy w związku z niniejszym postępowaniem, o ile Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu (jeśli dotyczy);
5) uzasadnienie utajnienia części oferty (formularzy, dokumentów, oświadczeń), przy czym uzasadnienie będzie w całości jawne (jeśli dotyczy) – utajniona część oferty powinna znajdować się w osobnym pliku, aby nie było problemu z jednoznacznym określeniem zakresu utajnionych informacji;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;
4) w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców;
5) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian określony jest w paragrafie 12. projektu umowy, który jest załącznikiem nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamówieniowa: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
1) wykonanie projektów wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (część nr 1) i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami (BMS) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (część nr 2), (wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i przekazaniem projektu Zamawiającemu – po dokonaniu wszelkich korekt i poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego) zakończone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji projektowej – 100 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
2) wsparcie Zamawiającego w przeprowadzeniu postępowania na roboty budowlane, w szczególności w zakresie przygotowywania odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące projektu (wszelkich dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę projektu), wprowadzanie zmian i korekt do projektu (wszelkich dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę projektu) – w tym przygotowywanie (w razie potrzeby) poprawionych dokumentów (kosztorysów, przedmiarów, opisów) [Zamawiający przewiduje wszczęcie postępowania na roboty budowlane, na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę projektu, w 2024 r., ale jeśli nie będzie to możliwe Zamawiający o zmianie powyższego terminu poinformuje Wykonawcę] – od rozpoczęcia przygotowania postępowania do udzielenia zamówienia lub ostatecznego unieważnienia postępowania (bez prowadzenia postępowania ponownie);
3) realizacja nadzoru autorskiego – od dnia zawarcia umowy na wykonanie robót budowlanych do momentu końcowego odbioru robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.