Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223787/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00247012/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00251135/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00257124/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO
- ZESPOŁU SZKÓŁ W GILOWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GILOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 40
1.5.2.) Miejscowość: Gilowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-322
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uggilowice@gilowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gilowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3c53c92-f558-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO- ZESPOŁU SZKÓŁ W GILOWICACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3c53c92-f558-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037656/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku gminnego - Zespołu Szkół w Gilowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest objęty współfinansowaniem środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Prioryt. IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3 , Poddziałanie 4.3.2 „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zadanie1: Wykonanie instalacji solarnejRealizacja zadania polega na :
1. Montażu na połaci dachowej Zespołu Szkół w Gilowicach nowej instalacji solarnej, w oparciu o próżniowe, rurowe kolektory słoneczne, wypełnione płynem solarnym (wodnym roztworem glikolu propylenowego, z dodatkami inhibitorów), o całkowitej powierzchni absorbera 30,3 m2, składającej się z dwóch baterii solarnych, o powierzchni absorbera 15,1 m2 każda (każda bateria składająca się z pięciu próżniowych, rurowych kolektorów słonecznych).
2. Instalacja kolektorów zaplanowana została w układzie jednorzędowym, z osobnymi przyłączami dla każdego pola. Montaż rurociągów dedykowanych nowej instalacji solarnej z rur miedzianych twardych.
Montaż elementów armatury, zapewniających funkcjonowanie nowej instalacji solarnej tj:
- zaworów odcinających,
- zaworów zwrotnych,
- zaworu odcinającego z kurkiem spustowym,
- zaworu napełniającego,
- przepływomierza,
- separatora powietrza,
- zaworu bezpieczeństwa oraz zaworów odpowietrzających.
3. Wykonanie izolacji przewodów otulinami z kauczuku syntetycznego z płaszczem z blachy aluminiowej (na zewnątrz budynku) oraz laminowanymi otulinami z wełny mineralnej (wewnątrz budynku).
4. Obudowanie przewodów lekkimi ściankami z płyt GK, na ruszcie metalowym.
5. Wykonanie instalacji technologicznej przygotowania centralnej, ciepłej wody użytkowej, w oparciu o podgrzewacze biwalentne, wraz z armaturą regulacyjno – pomiarową i zabezpieczającą tj. - wysokowydajna pompa obiegowa,
- przepływomierz,
- separator powietrza,
- termometry po stronie zasilania i powrotu,
- zawory odcinające i zwrotne,
- zawór napełniający,
- zawór spustowy oraz przyłącze do naczynia wzbiorczego. (montaż przeponowego naczynia wzbiorczego, o pojemności 250 l, przejmującego nadmiar czynnika roboczego, powstającego przy pracy instalacji)
6. Montaż sterownika solarnego.
7. Montaż czujników solarnych.
8. Montaż podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 254803,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zadanie 2: Modernizacja instalacji CORealizacja zadania polega na :
1. Wykonaniu modernizacji istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych, obejmującej przystosowanie jej do pracy w nowych uwarunkowaniach, jako wodnej, pompowej, dwururowej, z rozdziałem dolnym, o parametrach pracy 90/70 st. C, z miejscowym odpowietrzeniem w jej najwyższych punktach (docelowe ciśnienie 0,6 MPa, przy ciśnieniu dyspozycyjnym: 75 kPa).
2. Montażu zaworów i głowic termostatycznych na gałązkach zasilających oraz zaworów odcinających na gałązkach powrotnych przy grzejnikach.
3. Montażu zaworów równoważących i odcinających pod pionami.
4. Montażu regulatorów różnicy ciśnienia, wraz z zaworami współpracującymi i odcinającymi na poszczególnych obiegach.
5. Czyszczeniu rurociągów stalowych wraz z ich malowaniem farbą antykorozyjną.
6. Wykonaniu izolacji cieplnej rurociągów z pianki poliuretanowej, w płaszczu PVC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 401588,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zadanie 3: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowąRealizacja zadania polega na :
1. Roboty budowlane związane z organizacją i pracami rozbiórkowymi oraz przygotowawczymi, robotami, konstrukcyjnymi wykończeniowymi.
2. Roboty instalacyjne - tj. roboty demontażowe, technologia kotłowni, podpory rozdzielaczy, rury, izolacje , przewody wentylacyjne i spalinowe, roboty pomocnicze i próby szczelności
3. Roboty instalacyjne elektryczne
4. Instalacje gazową ( wewnętrzną) obejmującą: roboty drogowe, instalację gazową (część podziemna), instalację gazową ( część wewnątrz budynku), układ redukcyjno - pomiarowy, system bezpieczeństwa instalacji gazowej,
5. Zbiorniki na gaz - w ramach tego elementu zamówienie obejmuje wykonanie płyty pod zbiorniki oraz ogrodzenie strefy ochronnej.
UWAGA:
Zamówienie obejmujące dostawę zbiorników na gaz oraz dostawę gazu - nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 702559,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259846,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326436,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323668,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BIELSKIE CENTRUM INSTALACYJNE "SEMAR" S.C. LAMPARSKI SEBASTIAN, ŁYSOŃ MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240018971
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 69
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323668,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359599,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528155,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359599,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BIELSKIE CENTRUM INSTALACYJNE "SEMAR" S.C. LAMPARSKI SEBASTIAN, ŁYSOŃ MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240018971
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 69
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359599,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978680,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1436405,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045632,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BIELSKIE CENTRUM INSTALACYJNE "SEMAR" S.C. LAMPARSKI SEBASTIAN, ŁYSOŃ MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240018971
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 69
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045632,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Renowacja zwiększająca efektywność energetyczną budynku Centrum Kultury - Miejskiej Biblioteki Publicznej w Głuszycy. (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.