Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237438/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00243590/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ROBOTY DEKARSKO-BLACHARSKIE W CZTERECH BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ROBOTY DEKARSKO-BLACHARSKIE W CZTERECH BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a4e0f1-fb7a-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030318/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dachów, prace blacharsko-dekarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR/02/P/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Roboty dekarsko blacharskie w budynku ul. Rynek Zaborowski 18, 64-100 Leszno- wymiana wadliwych i uszkodzonych obróbek blacharskich;
- wymiana wadliwych i uszkodzonych rynien i rur spustowych;
- przemurowanie kominów ponad dachem;
- demontaż istniejącej instalacji odgromowej i usunięcie zbędnych wsporników i uchwytów oraz ponowny montaż instalacji odgromowej na nowych uchwytach;
- pokrycie dachów dodatkową warstwą papy z uprzednią naprawą podłoża;
- wykonanie przykrycia czap kominowych;
- wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 38000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Roboty dekarsko blacharskie w budynku ul. Słowiańska 37, 64-100 Leszno- wymiana wadliwych i uszkodzonych obróbek blacharskich;
- wymiana wadliwych i uszkodzonych rynien i rur spustowych;
- przemurowanie kominów ponad dachem;
- demontaż istniejącej instalacji odgromowej i usunięcie zbędnych wsporników i uchwytów oraz ponowny montaż instalacji odgromowej na nowych uchwytach;
- pokrycie dachów dodatkową warstwą papy z uprzednią naprawą podłoża;
- wykonanie przykrycia czap kominowych;
- wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Roboty dekarsko blacharskie w budynku ul. Wyszyńskiego 59, 64-100 Leszno- wymiana wadliwych i uszkodzonych obróbek blacharskich;
- wymiana wadliwych i uszkodzonych rynien i rur spustowych;
- przemurowanie kominów ponad dachem;
- demontaż istniejącej instalacji odgromowej i usunięcie zbędnych wsporników i uchwytów oraz ponowny montaż instalacji odgromowej na nowych uchwytach;
- pokrycie dachów dodatkową warstwą papy z uprzednią naprawą podłoża;
- wykonanie przykrycia czap kominowych;
- wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV. Roboty dekarsko blacharskie w budynku ul. Ofiar Katynia 9 + oficyna 64-100 Leszno-Pokrycie dachu papowego 1x papa termozgrzewalną,
-Wymiana opierzeń kominów,
-Przemurowanie kominów,
-Malowanie rynien i opierzeń,
-Wywóz i utylizacja gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37025,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37025,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37025,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBVIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ROBERT RAUCHUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971248941
7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 106/7
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37025,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61994,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61994,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61994,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBVIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ROBERT RAUCHUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971248941
7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 106/7
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61994,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69974,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69974,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69974,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBVIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ROBERT RAUCHUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971248941
7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 106/7
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69974,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26795,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26795,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26795,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBVIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ROBERT RAUCHUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971248941
7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 106/7
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
RAUCHUT ROBERT PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26795,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy implantów i ostrzy ortopedycznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek pocztowych oraz ich ew. zwrotów na potrzeby KZGRL
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.