Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych związanych z drogami na terenie Gminy Daleszyce w miejscowościach Marzysz oraz Suków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych związanych z drogami na terenie Gminy Daleszyce w miejscowościach Marzysz oraz Suków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a28b53-5670-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010409/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nad Lubrzanką w Sukowie
1.1.25 Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz dz. nr ewid. 195/1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz.1129 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. „Wykonanie robót budowlanych związanych z drogami na terenie Gminy Daleszyce w
miejscowościach Marzysz oraz Suków” nr ogłoszenia (2021/BZP 00247317/01) na
zadanie 1 oraz zadanie 2 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d24e5165-36f8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.ZP.271.1.20.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265697,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz dz. nr ewid. 195/1 w km. 0+000 do km. 0+190”Droga zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 195/1 w msc. Marzysz
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1. Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
3. Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
4. Warstwa odsączająca z piasku
5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
6. Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
9. Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
10. Ustawienie znaków drogowych
11. Regulacja wysokościowa studzienek oraz zaworów wodociągowych
12. Ścinanie poboczy
13. Utwardzenie poboczy
14. Wykonanie nasypów pod pobocza. Ziemia z dowozu
Charakterystyczne parametry techniczne:
- podłoże gruntowe -G1
- warunki wodne - korzystne
- prędkość projektowa - 30km/h
- długość - 190m w osi drogi
- szerokość jezdni - 4,0m
- szerokość poboczy - 2x 0,5m
- spadek poprzeczny jezdni - dwustronny 2%
- spadek poprzeczny pobocza - 8%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 183694,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nad Lubrzanką w Sukowie”Droga zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 520/3; 519/37; 522/2 w msc. Sukowie
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1. Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
3. Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
4. Warstwa odsączająca z piasku
5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
8. Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
9. Ustawienie znaków drogowych
10. Regulacja wysokościowa studzienek oraz zaworów wodociągowych
11. Utwardzenie poboczy
12. Rozebranie chodnika, krawężników i cieku z prefabrykatów
13. Wykonanie przepustu wraz ze ściankami
14. Oczyszczenie rowu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 82003,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132065,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132065,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132065,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „LECH” Leszek Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-137-98-81
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-008
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132065,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105478,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105478,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105478,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „LECH” Leszek Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-137-98-81
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-008
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LECH" LESZEK PIÓRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105478,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.