Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235894/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f95cf834-d7a1-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f95cf834-d7a1-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041192/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze 12 sołectw gminy Leżajsk (13 miejscowości).2. Część nr 1: Koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów, ogławianie drzew oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią
Zakres podstawowy:
Zakres usług obejmuje:
a) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy z terenów płaskich - pow. 29,92 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 13 miejscowościach gminy;
b) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy z terenów płaskich - pow. 5,23 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 6 miejscowościach gminy;
c) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy z terenów płaskich - pow. 0,27 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
d) zwalczanie chwastów na chodnikach – 46,4 km; /dwukrotnie w ciągu roku/
e) odkoszenia rowów i skarp – pow. 4,80 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 10 miejscowościach gminy;
f) odkoszenia rowów i skarp – pow. 5,54 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
g) odkoszenia rowów i skarp – pow. 1,05 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 1 miejscowości gminy;
h) koszenie okazjonalne terenów zielonych nie objętych stałą opieką;
i) odkoszenia w obrębie małej architektury tj.
- tablic ogłoszeniowych - 102 szt;
- tablic z herbem gminy „witaczy” - 14 szt;
- wiat przystankowych - 59 szt;
- ławek - 221 szt;
j) pielęgnację zadrzewień i krzewów 1000 szt;
k) zakup sadzonek drzew, krzewów i kwiatów do nasadzenia;
l) nasadzenia wykonane z przekazanego materiału /drzewa, krzewy i kwiaty/ uprzednio
zakupionego przez Urząd Gminy;
m) wykonanie tablic ogłoszeniowych i listew ławek;
n) pielęgnacja zieleńców, drzew, krzewów, roślin ozdobnych, wykonywanie nasadzeń, budowa i odbudowa trawników;
o) prześwietlanie i ogławianie drzew i krzewów, usuwanie starych drzew i krzewów, zabezpieczenie róż i krzewów na okres zimowy, prace porządkowe na terenach zielonych;
p) utrzymywanie w dobrym stanie technicznym ławek, tablic ogłoszeniowych i tablic z herbem Gminy (malowania, remonty);
r) utrzymanie miejsc pamięci i mogił.
Zamawiający przyjmuje normę koszenia terenów zielonych nie więcej niż 2,00 ha/dzień.
3. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy zakres usług przedstawia formularz cenowy oraz Szczegółowy zakres prac (Załącznik nr 7 do swz).
5. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 438730,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze 12 sołectw gminy Leżajsk (13 miejscowości).2.Część nr 2: Koszenie poboczy dróg gminnych
Zakres usług obejmuje koszenie poboczy dróg gminnych - 533 km (w przypadku szerokiego pobocza należy wykosić minimum 1,0 m szerokości pobocza) przewidywana ilość odkoszeń w ciągu roku: czterokrotnie.
W ramach koszonych poboczy należy uwzględnić odkoszenia znaków, słupków
i barier drogowych w przypadku wystąpienia ww. infrastruktury drogowej w obszarze koszonego pobocza.
Wskazanie dróg objętych koszeniem poboczy, oraz odbiór wykonanych robót, będzie dokonywany z udziałem sołtysów poszczególnych miejscowości, na podstawie protokołu odbioru.
Zamawiający przyjmuje normę koszenia poboczy nie mniej niż 19,00 km/dzień.
3. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy zakres usług przedstawia formularz cenowy.
5. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 108792,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474429,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474429,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474429,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA GMINOVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161706347
7.3.3) Ulica: GIEDLAROWA 339
7.3.4) Miejscowość: GIEDLAROWA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474429,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA GMINOVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8161706347
7.3.3) Ulica: GIEDLAROWA 339
7.3.4) Miejscowość: GIEDLAROWA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.