eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaszUtrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz

1.3.) Oddział zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucz 28

1.5.2.) Miejscowość: Lubasz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672551825

1.5.8.) Numer faksu: 672551878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krucz@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krucz.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9c2c73-0115-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00226290/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Krucz w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz w roku 2023”.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w celu utrzymania należytego stanu dróg na terenie Nadleśnictwa Krucz, które są również drogami wywozowymi dla gospodarki leśnej przy zrębach drzew lub dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej. Istniejące drogi, położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa krucz.
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg polega na wyrównaniu dróg przez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogi kruszywem naturalnym (mieszanka o ciągłej krzywej uziarnienia na bazie kamienia łamanego) lub kruszywem betonowym z recyklingu, po uprzednim korytowaniu i profilowaniu w celu niwelacji kolein i nierówności. Przewiduje się następującą grubość warstw konstrukcji drogi: 20 cm po zagęszczeniu z pospółki optymalnej (kamień łamany) o ciągłej krzywej uziarnienia jako doziarnienie istniejącej drogi gruntowej lub kruszywa łamanego- beton z recyklingu oraz warstwie wierzchniej z kamienia łamanego np. granitowego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 5 cm – łączna warstwa umocnienia drogi min. 25 cm. Prace należy prowadzić z zachowaniem standardów wykonania dla dróg gruntowych ulepszonych o danej kategorii oraz w odpowiednich warunkach atmosferycznych gwarantujących zachowanie uzyskanych parametrów po wykonaniu powyższych robót. Dowóz i zakup kruszywa na koszt Wykonawcy. Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony do dokonania korekt zakresu przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przez ważne przyczyny strony rozumieją w szczególności ujawnienie się konieczności wykonania nieprzewidzianych wcześniej prac w związku z całoroczną eksploatacją dróg leśnych i warunkami pogodowymi. Ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171161,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509281,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509281,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOŁAJ WIECZOREK P.P.H.U.MIKO,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631967985

7.3.3) Ulica: Mężykowska 25

7.3.4) Miejscowość: Rosko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-730

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171161,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.