Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158642765
1.5.8.) Numer faksu: 158642211
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.staszowski.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a336d6-4159-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003722/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ-IV.K.272.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 347472,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa ogółem 30 770 sztuk niżej wymienionych tablic rejestracyjnych zgodnie z normą określoną
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r.
w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.)
i Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r., poz. 585)
1/ Tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe wszystkie rodzaje w tym wtórniki - 28 000 szt.
2/ Tablice motocyklowe dwurzędowe wszystkie rodzaje w tym wtórniki - 1 800 szt. 3/ Tablice motorowerowe dwurzędowe wszystkie rodzaje w tym wtórniki - 800 szt.
4/ Tablice samochodowe zmniejszone w tym wtórniki - 50 szt.
6/ Tablice profesjonalne - 20 szt.
7/ Tablice do pojazdów elektrycznych oraz napędzanych wodorem w tym wtórniki - 100 szt.
Ogółem – 30 770 szt.
2. Dostawy tablic będą następowały sukcesywnie partiami wg składanego pisemnego zamówienia.
3. W wyjątkowych sytuacjach na wniosek zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć partie tablic zapewniających ciągłość pracy urzędu w ciągu 48 godzin.
4. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia do odbioru zużytych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania na własny koszt.
5. Określone powyżej ilości mają charakter szacunkowy, a Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia tablic w ilościach określonych.
6. Zamawiający nie ma wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień:
30.19.50.00-2 – tablice
14.70.00.00-8 – metale zwykłe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14700000-8 - Metale zwykłe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451989,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541957,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451989,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Wenus wspólnik s.c. pn. „Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „D.W.A.”
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Wenus wspólnik s.c. pn. „Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „D.W.A.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292685342
7.3.3) Ulica: Stokowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451989,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania -powt.
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- Wyżywienie uczestników (lunch), usługa cateringowa (przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków) dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student".
więcej: przetargi w Staszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.