Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262886/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00271933/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58f45929-ec3e-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f45929-ec3e-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069771/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup i dostawa ambulansu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 485537,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym dla Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, wyposażenia medycznego oraz przedziału medycznego ambulansu typu C, zawarta jest w Załączniku Nr 2 do SWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi.
3. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu).
Do zakupionego pojazdu musi być dołączona także inna wymagana dokumentacja (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna).
4. Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Oferowany ambulans musi spełniać także wymagania określone w nast. normach:
- w normie PN- EN 1789 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie”,
- w normie PN EN 1865 "Wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia".
5. Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie ambulansu musi być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
6. Wykonawca zapewni serwis pojazdu bazowego w okresie gwarancji w najbliższej autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego
przedmiotu zamówienia.
8. Wymagany okres gwarancji: w Załączniku Nr 2 do SWZ Wykonawca określa okres gwarancji, nie krócej jednak niż:
- Gwarancja mechaniczna – min. 24 miesiące (bez limitu km).
- Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu – min. 24 miesiące.
- Gwarancja na perforację – min. 120 miesięcy.
- Gwarancja na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące.
- Gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu – min. 24 miesiące.
liczony od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji.
9. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
34114121-3 – karetki;
33100000-1 – urządzenia medyczne,
33168100-6 – endoskopy.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SWZ.
11. Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
12. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
13. We wszystkich przypadkach wskazanych w całej SWZ i załącznikach do SWZ, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy, pochodzenie, nazwy artykułów, materiałów, urządzeń, produktów, systemów, programy, certyfikaty, normy, cechy, parametry, itp. lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, artykuły, urządzenia, produkty, systemy, programy, certyfikaty, itp. użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi, o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy, kompatybilności z pozostałymi materiałami, urządzeniami, systemami, produktami, programami, normami, itp. wskazanymi w SWZ i załącznikach do SWZ. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, czy do konkretnych certyfikatów. Przedstawienie certyfikatów równoważnych wymaga udowodnienia w ofercie spełniania wymogów wskazanych norm przez rozwiązania równoważne. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne, jakościowe, funkcjonalne nie gorsze od podanych w SWZ i załącznikach do SWZ. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wskazanych w załącznikach do SWZ. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie, iż oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w SWZ i załącznikach do SWZ - minimalnych wymaganiach funkcjonalnych, technicznych, technologicznych, jakościowych, kompatybilności z przedstawionymi w załącznikach do SWZ. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami oraz dowodami potwierdzającymi równoważność oferowanych rozwiązań. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Gdy opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje, że dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego, a zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z normą dotyczącą postawionych wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33168100-6 - Endoskopy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623916,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623916,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623916,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W.A.S. Wietmarscher Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561879075
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57a
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623916,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów ".
- Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - Przedszkole im. Juliana Tuwima w Aleksandrowie Kujawskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.