Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207303/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2023/BZP 00336131/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-563922f2-eb0d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039591/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa sprzętu jednorazowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207303/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (ilość szt./ml)1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Wziernik ginekologiczny "S" średnica 20 mm, dł. całk. 110 mm szt. 3 400 1 "M" średnica 26 mm, dł. całk. 110 mm szt. 5 900 1
2. Szpatułka ginekologiczna x op. 2 100
3. Szczoteczka do wykonywania próbek cytologicznych x op. 20 100
4. Szczoteczka do pobierania wymazu cytologicznego i bakteriologicznego z endometrium x szt. 130 1
5. Utrwalacz do preparatów cytologicznych pojemność 150 ml op. 14 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11141,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Igły do iniekcji 21 G 1 1/2 ''(0,8 x 38 - 40 mm) szt. 100 1
2. Igły do iniekcji 20 G1 1/2''(0,9 x 40mm) szt. 100 1
3. Igły do iniekcji 22 G 1 1/4'' (0,7 x 30-32mm) szt. 100 1
4. Igły do iniekcji 25 G 1'' (0,5 x25 mm) szt. 100 1
5. Igły do penów 8 mm x 0,30 mm 30G szt. 9 500 1
6. Kranik trójdrożny z przedłużaczem 7 cm xxxxxxxxxxx szt. 350 1
7. Kranik trójdrożny z przedłużaczem 25 cm xxxxxxxxxxx szt. 40 1
8. Kranik trójdrożny xxxxxxxxxxx szt. 5 000 1
9. Rampa do infuzji z pięcioma kranikami xxxxxxxxxxx szt. 100 1
10. Korki do kaniuli xxxxxxxxxxx szt. 36 000 1
11. Zamknięty system dostępu naczyniowego xxxxxxxxxxx szt. 500 1
12. Zamknięty system dostępu naczyniowego xxxxxxxxxxx szt. 24 900 1
13. Kaniula dotętnicza 20G/1,1mm x 45mm szt. 1000 1
14. Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego 24 G szt. 2 000 1
15. Kaniula obwodowa dożylna bez dodatkowego portu iniekcyjnego 26 G szt. 450 1
16. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 14G szt. 50 1
17. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 16G szt. 200 1
18. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 17G szt. 100 1
19. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 18 G szt. 5 000 1
20. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 20 G szt. 18 000 1
21. Kaniula obwodowa dożylna bezpieczna 22 G szt. 8 500 1
22. Strzykawki wypełnione fizjologicznym roztworem soli 3 ml szt.50 000 1
23. Strzykawki doustne do podawanie leków 3 ml szt. 8 900 1
24. Strzykawki doustne do podawanie leków 5 ml szt. 1 700 1
25. Strzykawka 3-częściowa typu luer-lock 20 ml szt. 600 1
26. Strzykawka 3-częściowa typu luer 50-60 ml szt. 840 1
27. Strzykawka 3-częściowa typu luer-lock 10 ml szt. 100 1
28. Strzykawka 3-częściowa typu luer-lock 3 ml szt. 100 1
29. Koreczek dezynfekcyjny szt. 300 1
30. Igły do penów 5 mm x 0,25 mm 31G szt. 500 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 171743,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 12 - CH 22 szt. 6 000 1
2. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 18 - CH20 szt. 10 1
3. Cewnik Foleya silikonowany, dwudrożny CH 6 szt. 4 1
4. CH 8 szt. 4 1
5. CH 10 szt. 6 1
6. Cewnik dla wcześniaków, noworodków, niemowląt i dzieci do przewlekłego dostępu żylnego 2 Fr/24 G 30 cm szt. 5 1
7. 2 Fr/24 G 15 cm szt. 5 1
8. Cewnik do karmienia noworodków przez nos, CH4-CH5-CH6-CH8-CH10 szt. 1200 1
9. Cewnik do kontrolowanego odsysania górnych dróg oddechowych, długość 35 cm CH 5, 6, 8, 10 szt. 100 1
10. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 33 cm CH 4 szt. 100 1
11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 40 cm CH 6 - CH 10 szt. 2 500 1
12. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 60 cm CH 12 - CH 20 szt. 22 000 1
13. Cewnik do podawania tlenu przez nos 2,0 m -2,2 m szt. 2 500 1
14. Cewnik do podawania tlenu przez nos - NOWORODKOWY 2,0 m - 2,1m szt. 90 1
15. Cewnik do podawania tlenu przez nos - pediatryczny 2,0 m - 2,1m szt. 20 1
16. Cewnik do żyły pępowinowej Fr 2,5 i F 3,5 szt 100 1
17. Cewnik Nelaton długość 40 cm CH5, CH 4 - CH 18 szt. 60 1
18. Cewnik Pezzer silikonowany, CH 30 szt. 3 1
19. Cewnik Tieman długość 40 cm CH 10 - CH 18 szt. 150 1
20. Filtr do wkłucia centralnego dla noworodków do żywienia pozajelitowego 0,2 µm, 1,2µm szt. 500 1
21. Kanka doodbytnicza CH 16/200 mm szt. 600 1
22. CH 24/400 mm szt. 5 1
23. CH 18/400 mm szt. 5 1
24. Maska aerozolowa z nebulizatorem szt. 5 000 1
25. Maska aerozolowa z nebulizatorem OS/8 szt. 1 800 1
26. Maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem typ OS/10 szt. 3 500 1
27. Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem M szt. 30 1
28. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji pacjenta Nr 1 szt. 1 1
29. Nr 1½ szt. 1 1
30. Nr 2 szt. 1 1
31. Nr 2 ½ szt. 1 1
32. Nr 3 szt. 25 1
33. Nr 4 szt. 80 1
34. Nr 5 szt. 29 1
35. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji pacjenta Nr 3 szt. 13 1
36. Nr 4 szt. 21 1
37. Nr 5 szt. 16 1
38. Maska tlenowa dla dzieci z workiem. szt. 50 1
39. Maska tlenowa dla dorosłych z workiem szt. 1900 1
40. Opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych dla dorosłych szt. 100 1
41. Opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych dla noworodków szt. 200 1
42. Przestrzeń martwa szt. 10 1
43. Ustnik aerozolowy z nebulizatorem szt. 100 1
44. Worek do dobowej zbiórki moczu z odpływem (drenem) 2 l szt. 14 000 1
45. Worek do godzinowej zbiórki moczu 2 l szt. 2 1
46. Worek do zbiórki moczu z odpływem (drenem) do użytku 7 dniowego 2 l szt 1800 1
47. Zatyczka do cewnika uniwersalna xxxxxxxxxxx szt. 1 400 1
48. Zestaw do konikotomii dla dorosłych szt 2 1
49. Zestaw do konikotomii dla dzieci szt 3 1
50. Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii PEG CH 18/40cm szt. 23 1
51. Zestaw do kontrolowanej zbiórki stolca szt. 1 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 104719,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (*)1. 2. 3. 4. 5.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora x szt.4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 181,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)(*)1. 2. 3. 4. 5.
1. Końcówka do noża harmonicznego dł. ramienia 36 cm, śr. 5 mm szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13321,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (*)1. 2. 3. 4. 5.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora x szt.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1170,93 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5.
1. Zestaw jednopacjentowych okryć pozwalających na pełną kontrolę temperatury pacjenta. x szt. 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11985,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17983,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17983,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17983,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROVERS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011135728
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17983,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185141,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212603,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184858,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011697403
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184858,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91883,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113678,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91883,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365567681
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91883,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.