Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244901/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00247249/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 12
1.5.2.) Miejscowość: Izbicko
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-180
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774617221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
: http://bip.izbicko.pl/84/347/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b8ad1d-3592-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001159/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.600,000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244901/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154,500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.600.000,00 zł ( słownie: dwa miliony sześćset tysięcy zł ) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidywanych do realizacji w 2021r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Kredyt o którym mowa wyżej spłacony będzie w latach 2022-2031 w ratach kwartalnych, odsetki natomiast miesięcznie od 2021 do 2031 roku.
Źródłem spłaty kredytu wraz z należnym odsetkami będą dochody własne Gminy Izbicko zabezpieczone z podatku rolnego i podatku od nieruchomości.
Zabezpieczeniem wykonania warunków umowy kredytu ze strony Gminy będzie weksel własny „in blanco” z deklaracją wekslową.
Harmonogram spłaty kredytu:
Kredyt 2.600.000,00 zł
L.p. Data spłaty raty Kwota spłaty raty
1. 20.03.2023 17.500,00
2. 20.06.2023 17.500,00
3. 20.09.2023 17.500,00
4. 20.12.2023 17.500,00
Razem rok 2023 70.000,00
5. 20.03.2024 17.500,00
6. 20.06.2024 17.500,00
7. 20.09.2024 17.500,00
8. 20.12.2024 17.500,00
Razem rok 2024 70.000,00
9. 20.03.2025 17.500,00
10. 20.06.2025 17.500,00
11. 20.09.2025 17.500,00
12. 20.12.2025 17.500,00
Razem rok 2025 70.000,00
13. 20.03.2026 15.000,00
14. 20.06.2026 15.000,00
15. 20.09.2026 15.000,00
16. 20.12.2026 15.000,00
Razem rok 2026 60.000,00
17. 20.03.2027 15.000,00
18. 20.06.2027 15.000,00
19. 20.09.2027 15.000,00
20. 20.12.2027 15.000,00
Razem rok 2027 60.000,00
21. 20.03.2028 62.500,00
22. 20.06.2028 62.500,00
23. 20.09.2028 62.500,00
24. 20.12.2028 62.500,00
Razem rok 2028 250.000,00
25. 20.03.2029 122.500,00
26. 20.06.2029 122.500,00
27. 20.09.2029 122.500,00
28. 20.12.2029 122.500,00
Razem rok 2029 490.000,00
29. 20.03.2030 202.500,00
30. 20.06.2030 202.500,00
31. 20.09.2030 202.500,00
32. 20.12.2030 202.500,00
Razem rok 2030 810.000,00
33. 20.03.2031 180.000,00
34. 20.06.2031 180.000,00
35. 20.09.2031 180.000,00
36. 20.12.2031 180.000,00
Razem rok 2031 720.000,00
Razem 2.600.000,00
Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.12.2031r.
Okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 20.03.2023r.
Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 10 następnego miesiąca począwszy od grudnia 2021r.
Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu udzielania kredytu oraz za ewentualne sporządzenie aneksów.
Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.
Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat.
W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie.
Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253748,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363051,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253748,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372
7.3.3) Ulica: All. Jerozolimskie 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-955
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.