eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościelecDOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019266

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turecka 7/3

1.5.2.) Miejscowość: Kościelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2716222

1.5.8.) Numer faksu: 63 2716282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8916d4da-0731-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016221/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kościelec do szkół podstawowych w ramach przewozów zamkniętych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173844,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie stałych przewozów (dowozów i odwozów) uczniów w dni nauki szkolnej do Szkół Podstawowych w Kościelcu i Ruszkowie Pierwszym.
2. Wykaz wszystkich linii, z wyszczególnieniem ich długości i rozkładu jazdy (czas wyjazdu i powrotu oraz czasy zatrzymywania się autobusów na poszczególnych przystankach), określony został w załączniku nr 1 do projektu umowy.
a) Według szacunkowych danych posiadanych przez Zamawiającego: - liczba dzieci, które będą dowożone do szkół wyniesie dziennie około 240 osób, - łączna długość linii komunikacyjnych wyniesie dziennie około 169 km, - łączna szacunkowa ilości kilometrów podczas realizacji Zamówienia (183 dni): 30 927,00 km,
b) Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia na podstawie formularza ofertowego.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: - trzech w pełni sprawnych technicznie autobusów o liczbie minimum: jeden - 50, dwa - 40 miejsc siedzących każdy, oraz posiadania w dyspozycji, jednego autobusu o liczbie minimum 50 miejsc siedzących, który będzie pełnił funkcję autobusu zapasowego. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusu świadczącego usługę i autobusu zapasowego muszą posiadać potwierdzone odpowiednimi dokumentami aktualne przeglądy techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego: odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów, przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie, w przypadku awarii autobusu – podstawienie autobusu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy
d) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość uruchomienia dodatkowych kursów realizowanych w dniach zajęć szkolnych, obejmujących np. przewóz uczniów na dodatkowe zajęcia, basen itp. W tych przypadkach Wykonawca zapewnia ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Realizacja dodatkowych kursów będzie następowała w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość organizowania liczby dodatkowych kursów lub całkowitej rezygnacji z ich wykonywania.
e) Opiekę nad dziećmi w autobusie podczas dowozów zapewni Zamawiający.
f) Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz opiekunów. W każdym autobusie do sprawowania opieki nad przewożonymi uczniami będą opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego.
g) Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
 sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu;
 pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie;
 ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
 zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu;
 zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu;
 przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły, odbiór uczniów ze szkoły do autobusu;
 w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456482,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462606,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456482,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Autokarowe Przewóz Osób Monika Waleriańczyk, Maciej Waleriańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651806960

7.3.3) Ulica: Półwiosek Stary

7.3.4) Miejscowość: Półwiosek Stary

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456482,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.