Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-342-87-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf-bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28edda33-e6a6-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/5/2024/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40719,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 714 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 2 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na dwie części, tj.:
a) Część I - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 735 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 20359,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 714 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 2 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na dwie części, tj.:
Część II - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 735 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 20359,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20359,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20359,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20359,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Grytczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 04292200159
7.3.3) Ulica: ul. Cudowna 4
7.3.4) Miejscowość: Grabanów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20359,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20359,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20359,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20359,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nikodem Naróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 02312206019
7.3.3) Ulica: 185
7.3.4) Miejscowość: Brzostowa Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 36-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20359,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Wykonanie usług ratownictwa wodnego
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Pływalni "WODNE PIASKI" przy ul. Piaskowej 1A oraz Pływalni przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.