eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › "Budowa placu zabaw w Annowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw w Annowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonak - Centrum Rozwoju Kultury Fizycznej AKWEN w Czerwonaku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634591852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@akwenczerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akwenczerwonak.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://akwenczerwonak.pl/o-firmie/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw w Annowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f460bc7-028d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020770/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa placu zabaw w Annowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AKW.351.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227015,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu wraz z budową
placu zabaw w Annowie.
2. Zakres robót obejmuje powstanie altany oraz obiektów małej architektury, tj.: linarium, zjazd linowy, zestaw zabawowy
domek ze zjeżdżalnią, trzy huśtawki oraz dwa bujaki. Ponadto zostaną wykonane liczne palisady, murki oporowe oraz
ogrodzenie terenu.
3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – załącznik nr 7 do
SWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie
przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka
budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu
i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i
niezbędne certyfikaty, atesty, itp.
5. Zamawiający informuje, iż załączony przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną i nie może stanowić jedynej
podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem
podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno – pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie
ma takiego obowiązku. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w Specyfikacji – przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest na podstawie całej dokumentacji, samodzielnie opracować przedmiar robót
i przeanalizować wszystkie pozostałe dokumenty składające się na całą dokumentację
i dokonać stosownych wyliczeń na potrzeby oferty, którą zamierza złożyć.
6. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny,
techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na
specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza
się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w
przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być
zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach
estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji
zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie
rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne
nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania
równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych
zawartych w załącznikach do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych
urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna
rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do specyfikacji minimalnych wymaganiach
jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
7. Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach, wymienione
nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów
oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez
pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie
rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do
przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
8. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
8.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
8.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
8.3. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
8.4. parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
9. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli
Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot
zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (poprzez wypełnienie załącznika nr 1a do Formularza
Oferty: „Specyfikacja techniczna materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych”).
10. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za
pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia.
11. Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania
przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w
tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (Zamawiający
tego nie wymaga).
Wizja lokalna przeprowadzona zostanie w dniu 22 lipca 2022 r., godzina 11:00.
Istnieją możliwe inne terminy przeprowadzenia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy, po uzgodnieniu telefonicznym z
pracownikiem Zamawiającego: tel. 61 646 01 65.
12. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do
SWZ.
13. Wymogi dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia
przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego
czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem
kierownika budowy.
Szczegółowe warunki zatrudnienia osób na umowę o pracę i sankcje zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik
nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z informacją z dnia 01.08.2022 r. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 280.000,00 zł brutto.
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
1) NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa – kwota 486.094,83 zł brutto;
2) Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy BUDOMELIOR Krzysztof Dziechciar – kwota 515.013,69 zł brutto.
W związku z powyższym, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486094,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515013,69 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.