Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00233851/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08c1e97c-db01-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR. 272.7.2024.EU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 566962,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) rozbudowę budynku o budowę szybu windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, w tym roboty budowlane oraz dokonanie niezbędnych odbiorów dopuszczających do eksploatacji;
2) rozbudowę budynku o hol wejściowy/ wiartołap oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostawę i montaż poręczy systemowych ze stali nierdzewnej na ścianach na zewnątrz budynku;
3) wyrównanie i wykonanie posadzek z antypoślizgowych materiałów przy wyjściu z windy na każdej z trzech kondygnacji budynku;
4) dostawę dźwigu windowego wraz z kompletną szafą sterowniczą umożliwiającą bezpieczne i całościowe sterowanie windą oraz ogrzewaniem i wentylacją szybu windowego;
5) roboty towarzyszące.
Wymagania dodatkowe dot. robót:
1) dostawa i montaż windy elektrycznej 5-przystankowej, przelotowej o udźwigu minimum 630 kg, 8 osobowej, napęd bezreduktorowy, wymiary kabiny min. szer. 110cm x głębokość 140cm x wysokość 210cm, prędkość podnoszenia 1m/s. Wykończenie ze stali nierdzewnej satynowanej, oświetlenie Led, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych. Wyposażona w lustro i poręcz ze stali nierdzewnej polerowanej. Winda o obniżonym podszybiu - komplet prac wraz z robotami towarzyszącymi niezbędnymi do odbioru szybu oraz windy zgodnie z wymaganiami UDT. Przystanki: niski parter, parter, I piętro, II piętro, III piętro. Wymiary wewnętrzne szybu windowego min. szer. 155x głęb. 176cm. Dopuszcza się dostosowanie wymiarów szybu windowego do wytycznych windowych producenta nie zmieniając zewnętrznych wymiarów budynku;
2) opracowanie planu BIOZ wraz z uwzględnieniem bezpiecznego funkcjonowania Urzędu oraz wykonanie niezbędnych robót towarzyszących niezbędnych dla prawidłowego zabezpieczenia placu budowy. Prace emitujące nadmierny hałas tj. przekucia, wiercenia muszą być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu. Plan BIOZ należy uzgodnić z rzeczoznawcą p.poż w zakresie zapewnienia dróg ewakuacji oraz z inspektorem BHP;
3) wszystkie roboty i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku objęte dokumentacją projektową oraz przepisami prawa w tym. m.in. inwentaryzacja geodezyjna, świadectwo charakterystyki energetycznej, plan ochrony pożarowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający zamieszcza projekt zmiany sposobu użytkowania budynku dawnego internatu LO na budynek biurowy, wraz z jego przebudową, rozbudową oraz nadbudową, Niniejsze postępowanie dotyczy robót ujętych w przedmiarze robót, który został pomniejszony w stosunku do projektu do ilości robót, które należy wykonać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541539,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541539,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Księżopolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145826756
7.3.3) Ulica: Ks. Bosco 39
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KSIĘŻOPOLSKI JACEK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KSIĘŻOPOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
KSIĘŻOPOLSKI JACEK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KSIĘŻOPOLSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541539,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie
- Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.