eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³ogoszczZakup Wyposa¿enia do ¯³obka w Ma³ogoszczu



Og³oszenie z dnia 2023-07-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup Wyposa¿enia do ¯³obka w Ma³ogoszczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855226

1.5.8.) Numer faksu: 413855226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Rachunkowo- ksiêgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup Wyposa¿enia do ¯³obka w Ma³ogoszczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3aa86e2b-1fc1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00300348

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049963/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup wyposa¿enia do ¯³obka w Ma³ogoszczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029” finansowanego z FERS.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga przekazywanie sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji wy³±cznie
-za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
Za datê wp³ywu w terminie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych w przypadku skorzystania z Platformy przyjmuje siê datê ich wys³ania na Platformê.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja RODO do³±czona do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2.26.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I - Meble

W sk³ad wyposa¿enia z Czê¶ci I – Meble wchodz±:

 Szafka 3 osobowa do szatni 2 szt.
 Szafka 4 osobowa do szatni 1 szt.
 Szafka naro¿na 4 osobowa do szatni 2 szt.
 Drzwi do szafek w szatni 9 szt.
 Drzwi do szafek w szatni 9 szt.
 Stó³ 3 szt.
 Krzes³o 18 szt.
 Przewijak z pojemnikami 1 szt.
 Szafka na nocniki 1 szt.
 Szafka na kubki i szczoteczki (dla 18 dzieci) 1szt.
 Krzes³o konferencyjne 4 szt.
 £ó¿eczko/le¿ak 18 szt.
 £awka szatniowa 5 szt.
 Rega³ metalowy 3 szt.
 Szafa metalowa socjalno – gospodarcza 1 szt.
 Wieszak metalowy 4 szt.
 Szafka ekspozycyjna naro¿na 1 szt.
 Szafka plastyczna 1 szt.
 Zestaw mebli zawieraj±cy:
• Rega³ wysoki z drzwiami 1 szt.
• Szafka 1 szt.
• Komoda szeroka 1szt.
• Szafka naro¿na 1 szt.
• Skrzynia 2szt.
• Komoda w±ska 1szt.
• Szafka na ³ó¿eczka i po¶ciel z drzwiczkami 1 szt.
• Biurko 1 szt.
• Przewijak wisz±cy 1 szt.
• ¦cienna tablica manipulacyjna 1 szt.
• Pó³ka wisz±ca 4 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

39112000-0 - Krzes³a

39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a

39121200-8 - Sto³y

39143116-2 - £ó¿eczka

39143112-4 - Materace

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

39151000-5 - Meble ró¿ne

39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg.kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W sk³ad wyposa¿enia z Czê¶ci II – Elementy wyposa¿enia wchodz±:

 Po¶ciel 18 kpl.
 Pow³oczki 18 kpl.
 ¦liniak wodoodporny 18 szt.
 Krzes³o do karmienia 4 szt.
 Le¿aczek/siedzisko 4 szt.
 Nocnik 18 szt.
 Kreatywna miarka wzrostu 1 szt.
 Pojemnik na zabawki 4 szt.
 Pojemnik na zabawki na kó³kach 4 szt.
 Os³onki na naro¿niki 4 kpl.
 Podajnik na papier toaletowy 2 szt.
 Podajnik na myd³o 2 szt.
 Bezdotykowy dyspenser na p³yn do dezynfekcji r±k z d¼wigni± 1szt.
 Kosz na pieluchy 1 szt.
 Wózek do sprz±tania 1 szt.
 Mop p³aski z dr±¿kiem 1 szt.
 Kosz na ¶mieci z uchyln± pokryw± 2szt.
 Termometr bezdotykowy 1 szt.
 Apteczka pierwszej pomocy 1 szt.
 Materac do ³ó¿eczka 18 szt.
 Materac gimnastyczny sk³adany 4-czê¶ciowy 1 szt.
 Kr±¿kami do siedzenia 18 szt.
 Tablica korkowa 4 szt.
 Mata wielofunkcyjna 1 szt.
 Dywan 3 szt.
 Poducha wypoczynkowa kwiatek 1 szt.
 Mata dwustronna sk³adana 1 szt.
 Wyprawka plastyczna ¿³obkowa 4 szt.
 Poducha pod³ogowa sensoryczna 1 szt.
 G±sienica spacerowa 1 szt.
 Sztalugi poczwórne 4 szt.
 Salaterka 510 ml 18 szt.
 Kubek 250 ml 18 szt.
 Talerz g³êboki 690 ml 18 szt.
 Miska polerowana 7 l 2 szt.
 Miska prostok±tna 10 l 2 szt.
 Pojemnik na sztuæce 1 szt.
 Talerz p³ytki 18 szt.
 Talerz deserowy 18 szt.
 Widelec ¿³obkowy 18 szt.
 Nó¿ ¿³obkowy 18 szt.
 £y¿ka ¿³obkowa 18 szt.
 £y¿eczka ¿³obkowa 18 szt.
 Zestaw piankowych klocków 1 szt.
 Materac 3-czê¶ciowy, sk³adany 3 szt.
 Wózek kelnerski 2 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna po¶cielowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39221200-9 - Zastawa sto³owa

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg.kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III - AGD

W sk³ad wyposa¿enia z Czê¶ci III – AGD wchodz±:
 Pralka 1 szt.
 Suszarka 1 szt.
 Lampa bakteriobójcza przep³ywowa 1 szt.
 Generator ozonu 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

42981000-6 - Generatory ozonu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg.kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV - Multimedia

W sk³ad wyposa¿enia z Czê¶ci IV– Multimedia wchodz±:
 Pod³oga interaktywna 1 szt.
 Pakiet gier do pod³ogi interaktywnej 1 szt.
 Mata do pod³ogi interaktywnej 1 szt.
 Laptop multimedialny 1 szt.
 Monitor interaktywny 65’’ wraz z uchwytem 1 szt.
 Radioodtwarzacz 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywaj±ca d¼wiêk lub obraz lub aparatura powielaj±ca

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg.kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ V – Zabawki i pomoce do prowadzenia zajêæ

W sk³ad wyposa¿enia z Czê¶ci V – Zabawki i pomoce do prowadzenia zajêæ wchodz±:
 ¦cie¿ka sensoryczna 4 szt.
 Bujak 2 szt.
 Zje¿d¿alnia i bujak 2 w 1 2 szt.
 Zestaw zajêæ do sensoryki 1 szt.
 Miêkkie ksi±¿eczki 2 kpl.
 Wózek spacerowy 2 szt.
 Wózek spacerowy 2 szt.
 Laweta z samochodami 2 szt.
 Samochód wywrotka 2 szt.
 Zestaw ma³ych pojazdów 2 szt.
 Tor samochodowy 2 szt.
 ¦wietlne klocki konstrukcyjne 3 kpl.
 Waflowe klocki 4 kpl.
 Klocki ze zwierzêtami 2 kpl
 Du¿e klocki 1 kpl
 Klocki piankowe magnetyczne 2 kpl.
 Zestaw naczyñ do zabawy 2 kpl
 Zestaw grzechotek 4 szt.
 Lalka dziewczynka 4 szt.
 Lalka ch³opiec 4 szt.
 Ubranka dla lalek. Zestaw ch³opiêcy 2 kpl.
 Ubranka dla lalek. Zestaw dziewczêcy 2 kpl.
 Akademia m±drego dziecka. Pierwsza gra zwierz±tka 2 szt.
 Ceg³y junior 2 kpl.
 Du¿e ko³a dydaktyczne. Klocki konstrukcyjne 2 kpl.
 Gara¿ poziomowy 1 szt.
 Mata z pianinkiem 3 szt.
 B±czek obrotowy 2 szt.
 Zestaw pojazdów 1 kpl.
 D¼wiêkowa nak³adka z kó³eczkami 2 szt.
 Stolik manipulacyjny drewniany Zwierzêta 2 szt.
 Zestaw pacynek – zawody 1 kpl.
 Straganik 1 szt
 Pacynki na rêkê rodzina 3 kpl.
 Pacynki na rêkê zwierzêta 3 kpl.
 Traktor gigant 2 szt.
 Samochód gigant wywrotka 2 szt.
 Motorek je¼dzik 2 szt.
 Je¼dzik dla dziewczynki 2 szt.
 Labirynt manipulacyjny 2 szt.
 Chodzik manipulacyjny 2 szt.
 Spadochron gwiazda 2 szt.
 Spadochron manipulacyjny 4 szt.
 Chusty du¿e 1 kpl.
 Domek z patio 1 szt.
 Klocki sensoryczne 4 kpl.
 Mata sensoryczna 4 szt.
 Pod¶wietlany stolik 1 szt.
 Transparentne muszle 2 kpl.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37522000-3 - Zabawki na kó³kach

37529200-4 - Zabawki s³u¿±ce do jazdy

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg.kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ VI - Wózki

W sk³ad wyposa¿enia z Czê¶ci VI– Wózki wchodz±:

 Wózek 6-os. 3 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34912100-4 - Wózki popychane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg.kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Formularz ofertowy zgodny z za³±czonym wzorem „Formularz ofertowy” – za³±cznik nr 1 do SWZ.
O¶wiadczenia o których mowa w art.125 ustawy Pzp. nale¿y z³o¿yæ na za³±cznikach do SWZ, za³±cznik nr 2 w zakresie dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, za³±cznik nr 3 przes³anek wykluczenia z postêpowania.
Pe³nomocnictwo - Je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci.
Dowód wp³aty wadium

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pe³nomocnictwa lub sk³adania o¶wiadczeñ woli.
Wykaz wykonanych dostaw (za³.nr 4)
Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
Aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego
Szczegó³owe zestawienie asortymentu (ze wskazaniem producenta, typu, modelu lub opisu umo¿liwiaj±cego identyfikacjê), którego Wykonawca u¿yje do wykonania Przedmiotu umowy ze wskazaniem jego cen jednostkowych oraz parametrów potwierdzaj±cych zgodno¶æ wyposa¿enia ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia.
Projekt umowy zatwierdzony poprzez parafowanie za³.nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli dostarczy odpowiednie zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje ¶wiadczenie, do którego realizacji
te uprawnienia s± wymagane.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ: wykaz dostaw asortymentu wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie nale¿y przedstawiæ:
a) aktualne (na dzieñ sk³adania oferty) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolnego Ubezpieczenia Spo³ecznego, o niezaleganiu w op³acaniu sk³adek.
b) aktualne (na dzieñ sk³adania oferty) za¶wiadczenie W³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego o niezaleganiu w op³acie podatku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ I zamówienia - 600,00 z³
Czê¶æ II zamówienia – 700,00 z³
Czê¶æ III zamówienia – 150,00 z³
Czê¶æ IV zamówienia – 500,00 z³
Czê¶æ V zamówienia – 600,00 z³
Czê¶æ VI zamówienia – 400,00 z³

2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± 30 dni tj. do dnia 18 sierpnia 2023 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku BS Kielce O/Ma³ogoszcz, numer rachunku 44 8493 0004 0100 0600 0136 0018. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ: Samorz±dowe Centrum O¶wiaty w Ma³ogoszczu
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek
o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu u udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej, rozumianej jako zdarzenie niemo¿liwe do przewidzenia, na które Strony nie maj± wp³ywu i s± przez Strony niemo¿liwe do pokonania, a w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, wojny, stany nadzwyczajne, zamkniêcie granic, które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin jej realizacji;
b) zmiany finansowania prac zwi±zane ze zmian± bud¿etu, otrzymaniem dotacji, po¿yczek lub innych ¶rodków uzyskanych z zewn±trz;
c) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, je¿eli Zamawiaj±cy uzna je za zasadne;
f) zmiany spowodowane zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT);
g) mo¿liwo¶æ zmiany towaru – na towar o lepszych parametrach w ramach utrzymanej ceny
w przypadku, gdy towar objêty zamówieniem zosta³ wycofany z produkcji po z³o¿eniu oferty i zast±piony innym o parametrach nie ni¿szych ni¿ wymagany przez Zamawiaj±cego;
h) zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, gdy zasadno¶æ takiej zmiany powsta³a na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikaj±ca z podpisanych przez Zamawiaj±cego umów, b±d¼ przewidzianych do podpisania lub aneksowania umów z instytucjami zewnêtrznymi;
i) zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
j) dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
n) dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w okoliczno¶ciach w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.