Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212603/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00236990/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00244535/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III” w podziale na zadania: Zadanie 1-4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16b4d214-f08c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III” w podziale na zadania: Zadanie 1-4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16b4d214-f08c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018089/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Przeciwdziałania COVID-19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1349000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „Wykonanie schodów z siedziskami – zejście do pomostu”1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie WYŁĄCZNIE schodów wraz z siedziskiem przy zbiorniku retencyjnym zlokalizowanym na terenie Parku Miejskiego Glinianki w Sulejówku.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7A do SWZ,
b) projekt wykonawczy pn.: „Budowa wodnego placu zabaw, toalety publicznej, budynku technologicznego do obsługi placu oraz ścieżek parkowych i elementów małej architektury parkowej” wykonany przez Pracownie Projektową Joanna Okraska, ul. Łukowa 16 lok. 4, 93-410 Łódź, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 380000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – „Strefa relaksu”1) W ramach zadania Wykonawca winien zakupić, dostarczyć i zamontować elementy małej architektury wskazane z dokumentacji projektowej pn.: „Projekt elementów małej architektury: huśtawki, hamaka, ław gabionowych, stojaków rowerowych, schodów do pomostu i miniatur” – WYŁĄCZNIE w zakresie:
a) hamaka – do wykonania na zasadach przestawionych w dokumentacji, o której mowa powyżej. UWAGA – zmiana ilości w stosunku 4 szt. Lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym.
b) huśtawka parkowa – zgodnie z dok. projektową,
c) krajobrazowe mury gabionowe z siedziskami – ławami – zgodnie z dok. projektową.
d) oraz inne elementy wskazane w OPZ.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7B do SWZ,
b) projekt wykonawczy pn.: „Budowa wodnego placu zabaw, toalety publicznej, budynku technologicznego do obsługi placu oraz ścieżek parkowych i elementów małej architektury parkowej” wykonany przez Pracownie Projektową Joanna Okraska, ul. Łukowa 16 lok. 4, 93-410 Łódź, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 189000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – „Uporządkowanie terenu placu zabaw”1) W ramach zadania Wykonawca winien wykonać:
a) oświetlenie parkowe placu zabaw na terenie Parku Miejskiego Glinianki,
b) odwodnienie terenu,
c) plac zabaw,
d) murek gabinowy,
e) pozostałe prace / nasadzenia.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7C do SWZ,
b) projekt wykonawczy pn.: „Budowa wodnego placu zabaw, toalety publicznej, budynku technologicznego do obsługi placu oraz ścieżek parkowych i elementów małej architektury parkowej” wykonany przez Pracownie Projektową Joanna Okraska, ul. Łukowa 16 lok. 4, 93-410 Łódź, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 360000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – „Uporządkowanie terenu parku miejskiego”1) W ramach zadania Wykonawca winien wykonać:
a) nawierzchnię z płyt ażurowych,
b) dojście o nawierzchni z kruszywa naturalnego łamanego,
c) czyszczenie powierzchni ze średniej i niskiej roślinności,
d) profilowanie terenu z uzupełnieniem terenu przesiewanym czarnoziemem,
e) odwodnienie terenu,
f) obsiew mieszanką traw,
g) zakup i montaż 3 szt. regulaminu,
h) leżaki i kosze na śmieci,
i) nasadzenia,
j) zakup i montaż 4 szt. stojaków na rowery,
k) słupki parkowe.
2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7D do SWZ.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Przyłącze kanalizacji deszczowej D0,20 m i D0,16 m do budynków mieszkalnych na działce nr ew. 84 obr. 0008 przy ul. szosowej w m. Sulejówek, pow. miński”, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 420000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS BUD Albert Śpiewakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140014746
7.3.3) Ulica: Ciołkosza 2 / 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-134
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.