Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266321/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika i przyczepy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabianki 4
1.5.2.) Miejscowość: Fabianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https//miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika i przyczepy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabdf39e-24f2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000249/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa ciagnika i przyczepy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO- Projekt grantowy nr RPKP.04.02.00-04-0001/18 pn. „Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych w województwie kujawsko-pomorskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cz. I – Zakup i dostawa nowego ciągnikaMinimalne parametry:
- silnik 4 cylindrowy turbodoładowany o mocy znamionowej od 110 do 120 KM
- pojemność silnika min. 4000ccm
- skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana z minimum 2 półbiegami pod obciążeniem
- prędkość jazdy max 40 km/h
- rewers zmiany kierunku jazdy przy kierownicy – elektrohydrauliczny
- kabina z klimatyzacją, ogrzewaniem i wentylacją
- tylna szyba uchylna z wycieraczką
- szyberdach
- przedni TUZ wraz z 1 parą wyjść hydrauliki zewnętrznej + balast min. 800 kg
- układ hamulcowy pneumatyczny 1 i 2 obwodowy do hamowania przyczepami
- dolna listwa zaczepowa + zaczep typu PitonFix lub równoważny
- ciągnik fabrycznie nowy nie używany , rok produkcji 2020-2021
gwarancja min. 24 miesiące, bez limitu przebiegu, oraz bez limitu przepracowanych roboczogodzin, liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego
wykonawca musi posiadać serwis mobilny na terenie RP umożliwiający wykonanie napraw u Zamawiającego,
maksymalny czas reakcji serwisu (przystąpienie do naprawy) po zgłoszeniu usterki telefonicznie lub prze e-mail – 24 godziny w dni robocze. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym – 3 dni robocze,
przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy odbywać się będą :
na zasadzie serwisu mobilnego (tj. na terenie Zamawiającego) a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy przez serwis mobilny, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również autoryzowany przez producenta serwis stacjonarny,
w przypadku awarii wymaganej transportu pojazdu do serwisu Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym transport pojazdu w obie strony,
Zamawiający może usunąć wady lub usterki w zastępstwie i na koszt Wykonawcy, jeżeli wady lub usterki te nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie lub w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do usuwania wad lub usterek w terminie wskazanym wyżej,
Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji i BHP przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną.
miejsce dostawy: PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim, 87-811 Fabianki
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 223577,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Cz. II - zakup i dostawa nowej przyczepyMinimalne wymagania:
- ładowność min. 9500 kg
- burty dzielone
- min. wysokość ścian skrzyni i ładunkowej 600+ 600 mm
- pojemności ładunkowa min. 11,8 m3
- powierzchnia ładunkowa min. 9,8 m2
- wywrót trójstronny
- układ jezdny tandem
- balkon roboczy na ścianie przedniej
- plandeka rolowana ze stelażem
- zaczep tylny do drugiej przyczepy
- tylne media do drugiej przyczepy
- układ hamulcowy pneumatyczny
- rok produkcji nie starszy niż 2021
- fabrycznie nowa nie używana
gwarancja min. 24 miesiące, liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego
miejsce dostawy : PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim, 87-811 Fabianki
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310206,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310206,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AGROPOL Marcin Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910339903
7.3.3) Ulica: Kujawska 11
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KOWALCZYK FIRMA HANDLOWA "AGROPOL"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KOWALCZYK FIRMA HANDLOWA "AGROPOL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310206,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80872,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80872,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80872,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AGROPOL Marcin Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910339903
7.3.3) Ulica: Kujawska 11
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KOWALCZYK FIRMA HANDLOWA "AGROPOL"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KOWALCZYK FIRMA HANDLOWA "AGROPOL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80872,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI FABIANKI
więcej: przetargi FABIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.