Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt i zabudowa trzech polskich pawilonów branżowych podczas targów CIIE 2021 w Szanghaju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i zabudowa trzech polskich pawilonów branżowych podczas targów CIIE 2021 w Szanghaju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f954c49c-567f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 304 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129, dalej jako „ustawa Pzp”)
w związku z art. 7 Ustawy z dnia 7 lipca 2017 roku o wykonywaniu zadań z zakresu promocji
polskiej gospodarki przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu Spółka Akcyjna (Dz.U.2021.633 t.j.
)
SEKCJA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZP.CE.25/35/2021/WR/ZBH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie trzech stoisk branżowych o łącznej powierzchni 400m2 – spożywczego (150m2), kosmetycznego (150m2) i technologicznego (100m2)
2
W wyposażeniu stoisk branżowych powinny znaleźć się:
• elementy indywidualnego wyposażenia, w tym recepcje, lady, gabloty ekspozycyjne;
• meble, w tym krzesła, okrągłe stoły, szklane stoły, hokery, regały, szafki, kosze na śmieci, wieszaki naścienne, stojaki na broszury, dystrybutory wody, lodówki z zamrażarkami, ekspresy do kawy Nespresso, czajniki, rośliny;
• sprzęt multimedialny, nagłośnienie, oświetlenie, monitory.
Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje obróbkę graficzną logotypów i innych materiałów graficznych przesłanych przez Zamawiającego, wydruk i umieszczenie ich na stoiskach, zapewnienie niezbędnych narzędzi i sprzętu do przeprowadzenia montażu stoisk, zapewnienie ekipy technicznej i sprzątającej, transport produkcyjny, załadunek i rozładunek, zapewnienie identyfikatorów i potrzebnych pozwoleń, ubezpieczenie, dostęp do Internetu, testy na SARS-COV-2, montaż i demontaż stoisk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 CNY
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1505000 CNY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1505000 CNY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Shanghai Sima Zhanlan Jianzao Youxian Gongsi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Zhenbei
7.3.4) Miejscowość: Szanghaj
7.3.5) Kod pocztowy: 200333
7.3.7.) Kraj: Chiny
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1505000 CNY
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-26 do 2021-11-12SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Opracowanie dok. projektowych: Cz.1. Adaptacja budynku usługowego na Tychowskie CUS. Cz. 2. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny z częścią usługową
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.