Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00238026/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja fontann miejskich, zlokalizowanych na Skwarze Kościuszki, Plac Kaszubki oraz na Parku Centralnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8972051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja fontann miejskich, zlokalizowanych na Skwarze Kościuszki, Plac Kaszubki oraz na Parku Centralnym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e36b3b44-dd33-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Utrzymanie i konserwacja fontann miejskich, zlokalizowanych na Skwerze Kościuszki, Placu Kaszubskim oraz na Parku Centralnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 286382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA – utrzymanie i konserwacja fontanny na Skwerze Kościuszki:Zakres prac w ramach utrzymania i konserwacji fontanny wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami obejmuje prowadzenie w ciągu całego roku nadzoru nad fontanną. Nadzór obejmuje wszystkie urządzenia i instalacje fontanny wraz z obiektami, tj. komorę pomp, komorę rozdzielaczy, nieckę fontanny z komorą odpływu wody z dwudziestoma trzema betonowymi figurami z tryskaczami wody oraz nawierzchnię wokół fontanny z kostki betonowej z posypką granitową. Szczegółowe obowiązki i warunki realizacji zamówienia określa załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA – utrzymanie i konserwacja fontanny na Placu Kaszubskim:Zakres prac w ramach utrzymania i konserwacji fontanny obejmuje:
a) prowadzenie ciągłego nadzoru nad fontanną – przez całą dobę (w razie konieczności zapewnienie zastępstwa) w trakcie trwania umowy;
b) w ciągu całego roku prowadzenie nadzoru nad fontanną. Nadzór obejmuje wszystkie urządzenia i instalacje fontanny wraz z obiektami;
c) prowadzenie bieżącej obsługi fontanny. Prace należy wykonywać w oparciu o instrukcję obsługi – stanowiącą załącznik do umowy, z zastrzeżeniem, że w zależności od zaistniałych warunków może zachodzić konieczność zwiększenia (w stosunku do wymogów określonych w instrukcji obsługi) częstotliwości czynności serwisowych (w stanach awaryjnych i zwiększonego zanieczyszczenia) – bez zwiększania wynagrodzenia. Wskazane jest doświadczenie Wykonawcy w eksploatacji układów sterowania opartych o sterownik DMX -RDM.
d) uruchomienie fontanny przed dniem 1 maja na sezon letni.
Szczegółowe obowiązki i warunki realizacji zamówienia określa załącznik B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.5.) Wartość części: 58536,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ C ZAMÓWIENUIA – utrzymanie i konserwacja stawów i fontann w Parku Centralnym przy al. Piłsudskiego oraz w ramach opcji utrzymanie i konserwacja fontanny przy ul. Widnej.- Fontanna w Parku Centralnym przy ul. Legionów: zakres prac w ramach utrzymania i konserwacji fontanny wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami obejmuje prowadzenie w ciągu całego roku nadzoru nad fontanną. Nadzór obejmuje wszystkie urządzenia i instalacje fontanny wraz z obiektami, tj. fontanną z 31 dyszami, instalacjami, komorę techniczną (maszynownią) oraz podziemną betonową niecką przykrytą płytami kamiennymi. Szczegółowe obowiązki i warunki realizacji zamówienia określa załącznik C do SWZ.
- Staw S2, fontanna F2 i staw/lodowisko S1 w Parku Centralnym przy al. Piłsudskiego: zakres prac w ramach utrzymania i konserwacji stawu S2 wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami obejmuje prowadzenie w ciągu całego roku nadzoru nad stawem S2. Nadzór obejmuje wszystkie urządzenia i instalacje stawu wraz z obiektami, tj. komorę techniczną (maszynownię) nieckę stawu z układem odpływowym. Szczegółowe obowiązki i warunki realizacji zamówienia określa załącznik C do SWZ.
- W ramach opcji: Fontanna na Widnej w Gdyni: obowiązkami Wykonawcy będzie utrzymanie i konserwacja ww. fontanny zgodnie z załączonymi instrukcjami fontanny. Instrukcja obsługi i eksploatacji tego urządzenia w języku polskim stanowi załącznik D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.5.) Wartość części: 161178,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83886,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-S Leszek Styczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581453362
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83886,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87699,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87699,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87699,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-S Leszek Styczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581453362
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87699,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274536,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-S Leszek Styczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581453362
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - 2
- Kalendarze biurkowe dla UMG na rok 2025 - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania V
- Dostawy 6 szt. podestów przemysłowych i 2 kpl. schodów z przeznaczeniem dla 16 kontenerów Modular
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.