Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00339994/01 - Wynik z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży oraz wsparcia specjalistycznego w ramach projektu Kuźnia Sztuki i Nauki - utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 145
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 353 20 38
1.5.8.) Numer faksu: +48 41 353 20 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży oraz wsparcia specjalistycznego w ramach projektu Kuźnia Sztuki i Nauki - utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1328451a-e250-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063318/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży oraz wsparcia specjalistycznego w ramach projektu Kuźnia Sztuki i Nauki - utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Powyższy projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego – Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194705/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.I.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
a) Zadanie nr 1 - Usługa prowadzenia warsztatów artystycznych i edukacji twórczej dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Gnojnie
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu zdolności plastycznych, artystycznych i manualnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
b) Zadanie nr 2 - Usługa prowadzenia warsztatów artystycznych i edukacji twórczej dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Jarząbkach
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu zdolności plastycznych, artystycznych i manualnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
c) Zadanie nr 3 - Usługa prowadzenia warsztatów artystycznych i edukacji twórczej dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Raczycach
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu zdolności plastycznych, artystycznych i manualnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6560,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
d) Zadanie nr 4 - Usługa prowadzenia warsztatów artystycznych i edukacji twórczej dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Balicach
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu zdolności plastycznych, artystycznych i manualnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6560,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
e) Zadanie nr 5 - Usługa prowadzenia warsztatów robotyki i informatyki dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Gnojnie
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu kompetencji cyfrowych z zakresu ICT i programowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
f) Zadanie nr 6 - Usługa prowadzenia warsztatów robotyki i informatyki dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Jarząbkach
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu kompetencji cyfrowych z zakresu ICT i programowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
g) Zadanie nr 7 - Usługa prowadzenia warsztatów robotyki i informatyki dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Balicach
Wymiar świadczonej usługi: 164h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 100h w 2022 roku oraz około 64h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć rozwijaniu kompetencji cyfrowych z zakresu ICT i programowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
h) Zadanie nr 8 - Usługa prowadzenia warsztatów ekologicznych dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Gnojnie
Wymiar świadczonej usługi: 80h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 54h w 2022 roku oraz około 26h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć nabywaniu wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, ekologii, kwestii przyrodniczych oraz OZE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
i) Zadanie nr 9 - Usługa prowadzenia warsztatów ekologicznych dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Jarząbkach
Wymiar świadczonej usługi: 80h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 54h w 2022 roku oraz około 26h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć nabywaniu wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, ekologii, kwestii przyrodniczych oraz OZE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
j) Zadanie nr 10 - Usługa prowadzenia warsztatów ekologicznych dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Raczycach
Wymiar świadczonej usługi: 80h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 54h w 2022 roku oraz około 26h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć nabywaniu wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, ekologii, kwestii przyrodniczych oraz OZE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
k) Zadanie nr 11 - Usługa prowadzenia warsztatów ekologicznych dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Balicach
Wymiar świadczonej usługi: 80h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 54h w 2022 roku oraz około 26h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają służyć nabywaniu wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju, ekologii, kwestii przyrodniczych oraz OZE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
l) Zadanie nr 12 – Usługa prowadzenia warsztatów ożywić tradycję dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Gnojnie
Wymiar świadczonej usługi: 80h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 54h w 2022 roku oraz około 26h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
Warsztaty mają na celu zachęcenie do poznawania tradycji i dawnych zwyczajów oraz budowania współpracy międzypokoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć z warsztatów artystycznych i edukacji twórczej, warsztatów robotyki i informatyki, warsztatów ekologicznych, warsztatów ożywić tradycję.Usługa będzie wykonywana w ramach projektu „Kuźnia Sztuki i Nauki – utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenie gminy Gnojno” realizowanego na podstawie umowy nr RPSW.09.02.01-26-0059/20 z dnia 29.04.2021r. zawartej pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Gnojno/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
m) Zadanie nr 13 - Usługa prowadzenia warsztatów ożywić tradycję dla dzieci/młodzieży objętych wsparciem Placówki wsparcia dziennego w Jarząbkach
Wymiar świadczonej usługi: 80h, wypracowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 roku, w tym około 54h w 2022 roku oraz około 26h w 2023 roku, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kojacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551632928
7.3.3) Ulica: Raczyce 89
7.3.4) Miejscowość: Raczyce 89
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kojacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551632928
7.3.3) Ulica: Raczyce 89
7.3.4) Miejscowość: Raczyce 89
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kojacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551632928
7.3.3) Ulica: Raczyce 89
7.3.4) Miejscowość: Raczyce 89
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kojacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551632928
7.3.3) Ulica: Raczyce 89
7.3.4) Miejscowość: Raczyce 89
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Chodór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86060608390
7.3.3) Ulica: Skałki 8
7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Chodór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86060608390
7.3.3) Ulica: Skałki 8
7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Chodór
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86060608390
7.3.3) Ulica: Skałki 8
7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Góźdź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631554805
7.3.3) Ulica: Czerwona Górka 23C
7.3.4) Miejscowość: Czerwona Górka 23C
7.3.5) Kod pocztowy: 26-140
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagmara Jarosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 81092209740
7.3.3) Ulica: Kranów 21B
7.3.4) Miejscowość: Kranów 21B
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Góźdź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631554805
7.3.3) Ulica: Czerwona Górka 23c
7.3.4) Miejscowość: Łączna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-140
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kojacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551632928
7.3.3) Ulica: Raczyce 89
7.3.4) Miejscowość: Raczyce 89
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Kojacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551632928
7.3.3) Ulica: Raczyce 89
7.3.4) Miejscowość: Raczyce 89
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu "Zintegrowani"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.