eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta"Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona - DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja - DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do
km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 55 22 10 200/ 55 22 10 218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orneta/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do
km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa758c4-f268-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060792/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona DW 513 od km0+000,00 do km0+175,00; ul. 1 Maja - DW 513 OD KM 0+000,00 DO KM 0+140,00 (61-75 pur)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2.Przedmiot zamówienia składa się z 2 etapów:
a) ETAP I (część projektowa) – wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie ostatecznej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej.
b) ETAP II (roboty budowlane) – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie DROGI i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót wydanej/wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
• opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację drogi,
• wytyczenie geodezyjne,
• wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych istniejącej konstrukcji jezdni i zjazdów na posesje,
• wycinki drzew i/lub krzewów kolidujących z inwestycją,
• przebudowę nawierzchni drogi gminnej o przekroju 1x2,
• wykonanie konstrukcji jezdni,
• ustawienie krawężników,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie dróg dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej,
• wykonanie zjazdów,
• podłączenie/przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzką i powiatową,
• zabezpieczenie kabli telefonicznych i energetycznych rurami osłonowymi
• wykonanie odwodnienia/budowa kanalizacji deszczowej
• usunięcie/przebudowę ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych gestorów sieci,
• usunięcie przeszkód oraz ograniczeń architektonicznych terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz możliwość z ich korzystania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji zgodnie z definicją „projektowania uniwersalnego”,
• wyprofilowanie terenu przyległego,
• regulacja wysokościowa nowych oraz istniejących urządzeń – studni, zasuw wodociągowych itp.,
• korytowanie na całej szerokości jezdni, zjazdów i dróg dla pieszych,
• sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu,
• sporządzenie stałej organizacji ruchu,
• oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji,
• sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
4. Szczegółowy opis, zawiera: SWZ, Program Funkcjonalno - Użytkowy Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Projekt umowy – załącznik Nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę: 1 900 000,00 złotych brutto. Kwota ta, została podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Cena brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie wynosi: 2 565 562,82 złotych brutto.
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256562,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2630000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.