Og³oszenie z dnia 2023-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00377854/01 - Wynik z dnia 2023-09-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr G859646P w ¦wibie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kêpno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kêpno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kepno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr G859646P w ¦wibie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a0c1b30a-1f1f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00300550
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024467/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kêpno. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Budowa drogi gminnej nr G859646P w ¦wibie", w zakresie okre¶lonym w dokumentacji na odcinku od km 0+000,00 do km 0+0+350,00, w tym m.in.:
a) roboty pomiarowe,
b) wykonanie koryta,
c) wykonanie podbudowy t³uczniowej,
d) spryskanie podbudowy emulsj± asfaltow±,
e) wykonanie warstwy ¶cieralnej,
f) wykonanie koryta pod pobocza i zjazdy,
g) wykonanie nawierzchni t³uczniowej na zjazdach i poboczach,
h) uporz±dkowanie terenu budowy,
i) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (mapa przyjêta do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostê Kêpiñskiego),
j) dostawa, monta¿ i aktualizacja tablicy informacyjnej o wymiarach 120 x 80 cm oznakowanej zgodnie ze wzorem oznakowania dla dofinansowania otrzymanego z bud¿etu Województwa Wielkopolskiego (herb z logo do pobrania ze strony https://www.umww.pl/herb-i-flaga-wojewodztwa-wielkopolskiego) oraz tre¶ci± "Zadanie zrealizowano przy udziale dofinansowania z bud¿etu Województwa Wielkopolskiego" z wyszczególnieniem ca³kowitego kosztu zrealizowanego zadania oraz kwoty uzyskanej dotacji z bud¿etu Województwa Wielkopolskiego,
k) Wykonawca bêdzie musia³ uwzglêdniæ w swoim harmonogramie prac wspó³pracê z wykonawc± sieci wodoci±gowej w ul. Rubinowej w Olszowie zleconej przez spó³kê "Wodoci±gi Kêpiñskie sp. z o.o." Termin zakoñczenia praz zwi±zanych z wykonaniem sieci wodoci±gowej planowany jest do 31 sierpnia 2023 roku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania zosta³ okre¶lony w umowie, dokumentacji technicznej a tak¿e specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±czniki do nin. SWZ. Przedmiar robót stanowi materia³ pogl±dowy.
Zamówieniem objête s± równie¿:
- wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji,
- wykonanie wszelkich robót i czynno¶ci zwi±zanych z prawid³ow± realizacj± zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zosta³y one ujête przetargowym przedmiarze robót,
- pe³na obs³uga geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic,
- wszelkie naprawy urz±dzeñ nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynno¶ci zwi±zanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.
- zabezpieczenie bezpieczeñstwa na placu budowy i wokó³ niego oraz ubezpieczenie budowy,
- inne czynno¶ci wynikaj±ce z przepisów bran¿owych b±d¼ specyfiki zamówienia.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym zalecane jest od oferentów bardzo szczegó³owe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcze¶niejsze zapoznanie przez Wykonawcê siê z terenem, na którym bêd± realizowane roboty stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego s±siedztwie, obiektami funkcjonuj±cymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie bêdzie móg³ ¿±daæ dodatkowego wynagrodzenia z tytu³u nieuwzglêdnienia okoliczno¶ci w/w, a okoliczno¶ci te nie bêd± mog³y stanowiæ tak¿e wystarczaj±cego powodu dla Wykonawcy, aby nie móg³ rozpocz±æ robót w wyznaczonym terminie.
Wykonawca jest zobowi±zany do zabezpieczenia dróg prowadz±cych do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym ¶rodkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców.
Wykonawca winien przewidzieæ wykonanie i utrzymanie na swój koszt zabezpieczenia (np. ogrodzenia) terenu wykonywanych robót, ich odpowiedniego oznakowania, wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych do placu budowy, zapewnienia bezpiecznych doj¶æ do budynków i sklepów, zorganizowania zaplecza budowy i jego zlikwidowanie po zakoñczeniu budowy, ochrony znajduj±cego siê na terenie budowy mienia, a tak¿e zapewnienie warunków bezpieczeñstwa pracy.
2.1. We wszystkich miejscach SWZ i za³±cznikach do SWZ, w których u¿yto przyk³adowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê lub je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w ka¿dym przypadku, dzia³aj±c zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w SWZ i w za³±cznikach do SWZ, oznaczaj±c takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równowa¿ny" lub "lub równowa¿ne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zanie równowa¿ne jest tak¿e dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równowa¿ny" lub "równowa¿ne" nie znalaz³o siê w opisie przedmiotu zamówienia.
2.2. Równowa¿no¶æ polega na mo¿liwo¶ci zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia mog± byæ podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w szczegó³owym opisie nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Nie s± one wi±¿±ce i mo¿na dostarczyæ elementy równowa¿ne, które posiadaj± co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jako¶ciowe, funkcjonalne, bêd± to¿same tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obni¿± okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
2.3. Wszelkie "produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, by spe³niæ wymagania stawiane przez zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak, wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów/ ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty.
2.4. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do wykazania rozwi±zañ równowa¿nych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postêpowania. W
my¶l art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowi±zany jest udowodniæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone w SWZ. Brak wskazania tych elementów bêdzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ (w tym w za³±cznikach do SWZ).
2.5. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do wykazania rozwi±zañ równowa¿nych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postêpowania (SWZ i za³±cznikach do niej). W my¶l art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e obiekt budowlany, dostawa lub us³uga, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, okre¶lonej przez Zamawiaj±cego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
wiedza i do¶wiadczenieWarunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± dotycz±c± budowy lub przebudowy nawierzchni asfaltowej o powierzchni co najmniej 1400 m2
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicamiRzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub
CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie
otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie
zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego
dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej
tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed ich z³o¿eniem.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3 000.00 PLN6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalno¶æ i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ - umowa7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-27 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-27 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-25
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Zakup samochodu s³u¿bowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kêpnie
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania
- Dostawa urz±dzeñ i systemów w ramach "Poprawy cyberbezpieczeñstwa w Starostwie Powiatowym w Kêpnie i wybranych jednostkach organizacyjnych" II postêpowanie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeñskim - etap II
wiêcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Przebudowa drogi na terenie so³ectwa Jasionówka Kolonia oraz so³ectwa £ozowo w gminie D±browa Bia³ostocka
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hañsk od km 2+900 do km 6+630
- Przebudowa dróg powiatowych 1847P i 2025P, z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.