Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00174192/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f48220b-d293-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036292/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161714/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2022.IMO2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112376,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej - część 1 dostawa i montaż mebli do zabudowy.2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.
3. Meble muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy” w części III. Standard edukacyjny.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39140000-5 Meble domowe
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
6. Zamówienie podzielono na dwie części:
1) Część 1 – dostawa i montaż mebli do zabudowy;
2) Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1a (część 1), 1b (część 2) do SWZ.
8. Wymiary mebli opisanych w załączniku nr 1a do SWZ są szacunkowe i mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiarów i dopasować zabudowę
do istniejących ścian.
9. Każdą wyspecyfikowaną w SWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot umowy).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
11. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
12. W każdej z części Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami.
13. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 52720,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka przy ul. Kolejowej 21 w Białej Podlaskiej - Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach działania 13.3 „Rewitalizacja obszarów miejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu pn. „Remont i przebudowa budynków na obszarze rewitalizacji miasta Biała Podlaska
z przeznaczeniem na realizację usług społecznych”.
3. Meble muszą spełniać standardy określone w załączniku nr 2 do aktualnych Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 w części „VI. Standard cyfrowy” w części III. Standard edukacyjny.
4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39140000-5 Meble domowe
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
6. Zamówienie podzielono na dwie części:
1) Część 1 – dostawa i montaż mebli do zabudowy;
2) Część 2 – dostawa i montaż zestawów mebli.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1a (część 1), 1b (część 2) do SWZ.
8. Wymiary mebli opisanych w załączniku nr 1a do SWZ są szacunkowe i mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem mebli należy dokonać pomiarów i dopasować zabudowę
do istniejących ścian.
9. Każdą wyspecyfikowaną w SWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części.
10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesiące*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot umowy).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia tj.: 24 m-ce albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-ce. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiotu zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
11. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
12. W każdej z części Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami.
13. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2) do SWZ.
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.5.) Wartość części: 59656,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMI PLUS SP.J MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123005808
7.3.3) Ulica: MARIANA SMOLUCHOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-474
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
a Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia do ceny kolejnej najkorzystniejszej oferty
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa wózka pod symulator USG
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD i klimatyzatorów przenośnych na potrzeby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
- Dostawa mebli w ramach projektu: "Budowa budynku centrum opiekuńczo - mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Grudnej Kępskiej"
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.