eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice, koszule, oznaki stopnia, odzież robocza



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice, koszule, oznaki stopnia, odzież robocza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Ochrony Państwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369383133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 38

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-463

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 606 54 04

1.5.8.) Numer faksu: 22 606 54 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sop.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sop.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice, koszule, oznaki stopnia, odzież robocza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a141ee3-2125-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012349/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Przedmioty zaopatrzenia mundurowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197086/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/2021/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - dostawa:
1.1.Zamówienie podstawowe- rękawice zimowe do munduru służbowo-polowego w ilości 800 par wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ,
1.2. Zamówienie z prawem opcji – rękawice zimowe do munduru służbowo-polowego w ilości do 200 par wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice

4.5.5.) Wartość części: 149999,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia-dostawa:
2.1. Zamówienie podstawowe- koszulka polowa khaki z logo SOP w ilości 1500 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną, stanowiącą załącznik nr 1b do SWZ,
2.2. Zamówienie z prawem opcji- koszulka polowa khaki z logo SOP w ilości do 350 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną, stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 18330000-1 - Koszulki i koszule

4.5.5.) Wartość części: 73999,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia-dostawa:
3.1 Zamówienie podstawowe - oznaka stopnia do munduru służbowo-polowego w ilości 1640 szt. wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o nr ewidencyjnym 57P/BOR/2017, stanowiącą załącznik nr 1c do SWZ;
3.2 Zamówienie z prawem opcji - oznaka stopnia do munduru służbowo-polowego w ilości do 400 szt. wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o nr ewidencyjnym 57P/BOR/2017, stanowiącą załącznik nr 1c do SWZ;
3.3 Zamówienie podstawowe - oznaka stopnia do ubrania ochronnego w ilości 430 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o nr ewidencyjnym 58/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1d do SWZ;
3.4 Zamówienie z prawem opcji- oznaka stopnia do ubrania ochronnego w ilości do 100 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o nr ewidencyjnym 58/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1d do SWZ;
3.5 Zamówienie podstawowe – pochewki na naramienniki do koszulo-bluzy polowej w ilości 840 par wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o nr ewidencyjnym 56P/BOR/2017, stanowiącą załącznik nr 1e do SWZ;
3.6 Zamówienie z prawem opcji- pochewki na naramienniki do koszulo-bluzy polowej w ilości do 200 par wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną o nr ewidencyjnym 56P/BOR/2017, stanowiącym załącznik nr 1e do SWZ;
3.7 Zamówienie podstawowe – pochewki na naramienniki koloru granatowego w ilości 710 par wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o nr ewidencyjnym 24/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SWZ;
3.8 Zamówienie z prawem opcji – pochewki na naramienniki koloru granatowego w ilości do 150 par wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o nr ewidencyjnym 24/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39561130-2 - Odznaki i etykiety z tworzyw włókienniczych

4.5.5.) Wartość części: 36989,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia-dostawa:
4.1. Zamówienie podstawowe – kurtka robocza zimowa 4w1 w ilości 35 szt. wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1g do SWZ,
4.2. Zamówienie z prawem opcji – kurtka robocza zimowa 4w1 w ilości do 10 szt. wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 17999,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTREME GROUP Szumski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-101-29-20

7.3.3) Ulica: ul. Jankowicka 23/25

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46657,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46657,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hako Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240203283

7.3.3) Ulica: Borzymowska 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46657,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22234,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22234,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240203283

7.3.3) Ulica: Borzymowska 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22234,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia terminie, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.