eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KiszkowoSukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiaj±cego na lata 2025-2027



Og³oszenie z dnia 2024-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiaj±cego na lata 2025-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiaj±cego na lata 2025-2027

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30734882-02cc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00300667

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026060/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2025-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30734882-02cc-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zwi±zane z postêpowaniem bêd± zamieszczane na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, tj. Platformie e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na stronie Zamawiaj±cego: https://kiszkowo.pl/ i https://kiszkowo.bip.net.pl/ Elektroniczna skrzynka podawcza ESP ePUAP: http://epuap.gov.pl W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Przegl±danie i pobieranie publicznej
tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
11. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia5 wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@kiszkowo.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kiszkowo, ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo;
 We wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych za pomoc± e-mail: iod@kiszkowo.pl*
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, lit. e RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2025-2027
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
 nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej 138 000 litrów, spe³niaj±ce wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 do zbiorników znajduj±cych siê w obiektach Zamawiaj±cego w latach 2025-2027
4. Zamawiana ³±czna ilo¶æ oleju opa³owego stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i mo¿e ulec zmianie.
5. Wielko¶æ dostawy sukcesywnej, a co za tym idzie docelowej, uzale¿niona bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego wynikaj±cych z warunków atmosferycznych (³agodna zima) i mo¿e byæ mniejsza ni¿ ilo¶ci wskazana w ust. 3 niniejszego rozdzia³u. W przypadku zamówienia mniejszej ilo¶ci oleju opa³owego ni¿ wskazane w ust. 3, dostawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o prawo do dochodzenia z tego tytu³u jakichkolwiek roszczeñ, w tym odszkodowawczych.
6. Wymagane minimalne parametry dostarczonego oleju opa³owego:
a) warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
b) zawarto¶æ siarki % m/m maksimum 0,1
c) zawarto¶æ wody – mg/kg maksimum 200
d) barwa - czerwona
e) zawarto¶æ zanieczyszczenia sta³ych maksimum 24 mg/kg
f) temperatura p³yniêcia °C maksimum (-) 20
g) temperatura referencyjna dostawy 15°C
Olej opa³owy musi byæ zgodny z norm±: PN-C-96024:2020-12
7. Rozliczenie dostaw oleju opa³owego nastêpowaæ bêdzie przy uwzglêdnieniu wspó³czynnika przeliczenia objêto¶ci ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn±.
8. Warunki dostawy:
A. Do ka¿dej dostawy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu aktualne ¶wiadectwo jako¶ci na dostarczany olej opa³owy i aktualn± legalizacjê przep³ywomierza potwierdzon± przez Urz±d Miar. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ pobierania próbek z dostawy celem kontroli jako¶ci dostarczanego oleju i przekazania ich do analizy zgodno¶ci z wymaganiami Polskiej Normy.
B. Ubezpieczenie, za³adunek, roz³adunek oraz transport zostanie ujêty w cenie jednostkowej sprzeda¿y oleju.
C. Dostawa oleju realizowana bêdzie sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego,
w terminie 48 godzin od zg³oszenia Zamawiaj±cego (forma telefoniczna, mailowa, faksem) w ilo¶ci okre¶lonej przez Zamawiaj±cego.
D. Realizacja dostawy przez Wykonawcê nast±pi w godzinach pracy Zamawiaj±cego, tj. w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
E. Dostawy bêd± dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników wraz z wskazaniem dostarczonej ilo¶ci oleju.
F. P³atno¶æ nastêpowaæ bêdzie za ka¿d± dostawê na podstawie faktury VAT wystawionej dla poszczególnych kot³owni, do których realizowane bêd± dostawy zgodnie ze zg³oszonym zapotrzebowaniem, przelewem na wskazany w umowie rachunek dostawcy. Do faktury ka¿dej dostawy Wykonawca obowi±zany jest za³±czyæ ¶wiadectwo jako¶ci lub orzeczenie laboratoryjne dostarczonego oleju opa³owego, dokument potwierdzaj±cy odbiór oleju przez osobê upowa¿nion± oraz wydruk ceny oleju opa³owego na dzieñ dostawy ze strony internetowej tego samego producenta, u którego Wykonawca siê zaopatruje, i którego paliwo zobowi±za³ siê dostarczaæ w ofercie przetargowej, z podaniem adresu internetowego sk±d pochodzi wydruk.
9. Termin dostawy oleju do kot³owni Zamawiaj±cego bêdzie odbywa³ siê etapami
w latach 2025-2027, wed³ug zapotrzebowania zg³aszanego telefonicznie do Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiaj±cego.
10. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zosta³ uszczegó³owiony w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
11. Olej bêdzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych norm reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych, w tym przez osobowy posiadaj±ce wymagane przepisami uprawnienia.
12. Odbiór oleju odbywaæ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
13. Obiekty Zamawiaj±cego, do których dostarczany bêdzie olej opa³owy:
a) Szko³a Podstawowa w Kiszkowie (budynek dawnego Gimnazjum), ul. Szkolna 21
b) Hala Sportowo -Widowiskowa ul. Polna 33
c) Budynek OSP ul. Pobiedziska 2B
d) Szko³a Podstawowa w £agiewnikach Ko¶cielnych, £agiewniki Ko¶cielne 14
e) ¦wietlica wiejska w £agiewnikach Ko¶cielnych 39A

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej objêtej niniejszym postêpowaniem.
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e ¿e posiada uprawnienia, tj. aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
d) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
c) aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z pó¿n. Zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia- na potwierdzenie spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Czê¶ci II PKT II ppkt 3b SWZ
d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za³±cznik nr 2 – o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. 09.05.2024 r. do godz. 09:00 pod rygorem odrzucenia oferty. Przez wniesienie na rachunek bankowy zamawiaj±cego rozumie siê uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form:
3.1 Pieni±dzu - wadium zostanie uznane za wp³acone w terminie, jedynie pod warunkiem, ¿e pieni±dze znajd± siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien byæ za³±czony do oferty.
3.2 Porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym.
3.3 Gwarancjach bankowych.
3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych.
3.5 Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy Gniezno O/Kiszkowo Nr 48 9065 0006 0050 0500 0273 0025 z dopiskiem: Wadium: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2025-2027
Za termin wniesienia wadium w formie pieni±dza Zamawiaj±cy uznaje dzieñ i godzinê zaksiêgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania oferta lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, Zmawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje dotycz±ce zakresu, rodzaju zmiany oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w § 8 umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nastêpuje za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.