Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00565749/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00018343/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00022358/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00611659/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Rafal.Wroblewski@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nfosigw/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2baa6ce3-6da3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2baa6ce3-6da3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095439/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów promocyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AOOZ/33/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 530148,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 298567,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW. Część 1 – Artykuły tekstylne. W Części 1 przedmiotem zamówienia jest zakup następujących artykułów promocyjnych: smycz (2000 szt.), torba płócienna zielona (1000 szt.), parasol (750 szt.), torby do segregacji odpadów (500 kpl.), plecak (300 szt.), torba na laptopa (150 szt.), czapka z daszkiem (200 szt.), torba płócienna niebieska (1000 szt.).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19000000-6 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma
4.5.5.) Wartość części: 82376,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW. Część 2 – Artykuły reklamowe. W Części 2 przedmiotem zamówienia jest zakup następujących artykułów promocyjnych:kubek metalowy (300 szt.), butelka sportowa (1000 szt.), kubek ceramiczny (300 szt.), torba termoizolacyjna (200 szt.), termos (400 szt.), lunchbox (200 kpl.), słomki wielorazowe (300 kpl.), kubek termiczny (500 szt.), nawilżacz powietrza (300 szt.), butelka z recyklingu na wodę (1000 szt.), butelka szklana na wodę (500 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.5.) Wartość części: 110319,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Biura i Zarządu NFOŚiGW. Część 3 – Artykuły różne. W Części 3 przedmiotem zamówienia jest zakup następujących artykułów promocyjnych: długopis (2000 szt.), pendrive (300 szt.), głośnik (100 szt.), powerbank solarny (200 szt.), notes zielony (1000 szt.), zegar ścienny (200 szt.), torba papierowa (2000 szt.), długopis elegancki (100 szt.), zestaw kredek (500 zestawów), przybornik na biurko (500 szt.), notes niebieski (300 szt.).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 7.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 105871,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55351,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55351,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792556413
7.3.3) Ulica: Myślenicka 186
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55351,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97974,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97974,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792556413
7.3.3) Ulica: Myślenicka 186
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97974,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103443,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155244,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103443,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393447025
7.3.3) Ulica: Al. Marsz. J. Piłsudskiego 77
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-449
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
jakie przetargi wygrała firma
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103443,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.