eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłówWykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pawlow.pl/p,34,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd2a831-f92c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024111/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 677830,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest zapewnienie dowozu dzieciom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów poprzez zakupienie biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów oraz ich opiekunów w okresie od 01.09.2022r. do dnia 30.06.2023r. w czasie nauki stacjonarnej w szkołach z wyłączeniem miesięcy zdalnej nauki.
Zakres zamówienia obejmuje przejazdy dzieci i uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd dziecka i ucznia z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły i powrót po skończonych zajęciach ze szkoły do miejsca zamieszkania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik do specyfikacji: Załącznik nr 1a na podstawie którego istnieją wytyczne do rozkładu jazdy.
Bilety miesięczne obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów w czasie stacjonarnej nauki w budynkach szkolnych:
PSP w Godowie, Godów 56 – 14 biletów (w tym 2 dla dzieci 5-letnich)
PSP w Radkowicach, Radkowice Kolonia 5a – 10 biletów (w tym 2 dla dzieci 5-letnich)
PSP w Pawłowie, Pawłów 89 – 19 biletów
PSP w Chybicach, Chybice 50 – 79 biletów (w tym 4 dla dzieci 5-letnich)
PSP w Szerzawach, Szerzawy 104a – 91 biletów (w tym 5 dla dzieci 5-letnich)
PSP w Łomnie, Stary Bostów 8a, Grabków 24 ( 92 bilety Stary Bostów 8a i 23 bilety Grabków 24) – 115 biletów (w tym 23 dla dzieci 5-letnich)
Razem 328 biletów dla uczniów/dzieci (w tym 36 dla dzieci 5-letnich)
Opiekunowie – 12 biletów,
Razem 340 bilety
Liczba uczniów dowożonych w danym miesiącu to 328 uczniów w roku szk. 2022/2023. Ilość uczniów może ulec zmianie w przypadku:
a) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obwodzie szkół w obrębie danej trasy dowozu;
b) ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów;
c) zmiany przepisów prawa oświatowego;
d) zmiany organizacji roku szkolnego;
g) zmiany planu nauczania w szkole (szkołach), zmiany planu lekcji w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy;
h) z innych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy;
i) zmiany szkoły przez ucznia.
Podane liczby biletów dla dzieci i uczniów oraz opiekunów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków. Wykonawca nie będzie rościł rekompensaty finansowej jeśli ilość ta będzie inna niż oszacowana.
Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Pawłów będzie realizowane w ramach komunikacji regularnej na podstawie imiennych biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów w przedziale od rozpoczęcia odbywania przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia.
Zamawiający nabywał będzie bilety miesięczne dla dzieci i uczniów w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.) w związku z tym jest upoważniony do ulgi ustawowej w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia obowiązkowego wychowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia, na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295).
Zamawiający nabywał będzie również bilety miesięczne bez zastosowania ulg ustawowych.
Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Zamawiającego opieki. Opiekę dzieciom podczas przewozów oraz wsiadania i wysiadania z autobusów zapewni Zamawiający poprzez zapewnienie minimum 1 opiekuna na autobus.
Dokładną godzinę przywozu i odwozu uczniów do szkół ustala Wykonawca z Dyrektorami szkół. Dopuszcza się czas do 20 min odstępstwa od godziny rozpoczęcie zajęć i po zakończeniu zajęć wskazanych w opisie zadania i Załączniku Nr 1a do SIWZ.
Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie gminy Pawłów w zakresie tras dowozu dzieci.
Wykonawca zobowiązany jest się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Wielkość i ilość pojazdów na całej trasie należy dostosować do ilości osób przewożonych oraz wytycznych Inspekcji Sanitarnych. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych.
Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zmian.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). Pojazdy powinny być ubezpieczone i posiadać aktualne przeglądy techniczne. W pojazdach w okresie zimowym i letnim powinna być zapewniona odpowiednia temperatura.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich uczniów i ich opiekunów.
Usługi należy wykonać z uwzględnieniem procedur i zaleceń wydanych przez służby sanitarno – epidemiologiczne oraz organy państwa.
Zamówienie w zakresie przewozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych będzie realizowane w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. w dni nauki szkolnej – stacjonarnej z wyłączeniem nauki zdalnej w danej szkole w danym miesiącu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679555,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826292,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 679555,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Opara Przewóz Osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591839637

7.3.4) Miejscowość: Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679555,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.