Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00333788/01 - Wynik z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowa gmina – zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ozorkow.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfrowa gmina – zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd69a77-0f08-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019678/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa gmina – zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie serwisu internetowego opartego na systemie CMS w ilości 8 sztuk.Usługodawca, w trakcie obowiązywania umowy, będzie dostosowywał serwisy internetowe do standardów dostępności cyfrowej WCAG 2.1 zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 848 ze zm.) oraz przyszłych aktów prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 53914 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki komputera przenośnego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był wolny od wad fizycznych i wad prawnych z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 12 miesiące. Dostarczane urządzenia i sprzęt muszą być nowy (nieużywany). Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń i sprzętu z ekspozycji i powystawowego.Opis przedmiotu zamówienia / minimalne wymagane parametry (OPZ) zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 13161,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, sieciowego oraz oprogramowania.Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był wolny od wad fizycznych i wad prawnych z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesiące. Dostarczane urządzenia i sprzęt muszą być nowy (nieużywany). Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń i sprzętu z ekspozycji i powystawowego.
Zamówienie dotyczy:
a. 43 sztuk monitorów – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
b. 2 sztuk monitorów – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
c. 43 sztuk komputerów stacjonarnych typu desktop – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
d. 2 sztuk komputerów stacjonarnych typu desktop– załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
e. 3 sztuk komputerów stacjonarnych typu all-in-one – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
f. 1 sztuka komputera przenośnego – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
g. 1 sztuka komputera przenośnego– załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
h. 45 sztuk klawiatur i mysz komputerowych,
i. 65 sztuk pakietów biurowych w wersji podstawowej,
j. 5 sztuk pakietów biurowych w wersji rozszerzonej,
k. 1 sztuki urządzenia klasy UTM,
l. 1 sztuki urządzenia klasy UTM,
m. 1 sztuki urządzenia typu sieciowy serwer NAS wraz z dyskami oraz oprogramowaniem – załącznik 1 do SWZ - OPZ
n. 300 sztuk licencji na oprogramowanie antywirusowe (100 sztuk licencji przedłużenie oraz 200 sztuk licencji nowych),
o. 200 sztuk licencji na oprogramowanie służące do szyfrowania dysków w komputerach i serwerach
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30214000-2 - Stacje robocze
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48823000-3 - Serwery plików
4.5.5.) Wartość części: 497970,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.