eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegWykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu - postêpowanie powtórzone



Og³oszenie z dnia 2024-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu budynku biurowego „Uzdrowisko Ko³obrzeg” S.A. w Ko³obrzegu – postêpowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: KSIÊDZA PIOTRA ¦CIEGIENNEGO 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802

1.5.8.) Numer faksu: +48943522516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu budynku biurowego „Uzdrowisko Ko³obrzeg” S.A. w Ko³obrzegu – postêpowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2f10e7a-02d0-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00300941

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2f10e7a-02d0-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dc64fa-b761-85f7-fcf4-3500014e626a#page=3:~:text=mp%2Dclient/search/-,list,-/ocds%2D148610%2Db2f10e7a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Marek Zasada, tel. 94/3548802, e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy
bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b2f10e7a-02d0-11ef-b81b-aebd110f5279.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum
Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê
w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
1 Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XI SWZ.
11. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje
nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
12. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci
„Formularza do komunikacji”).
13. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument
stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dc64fa-b761-85f7-fcf4-3500014e626a#page=3:~:text=mp%2Dclient/search/-,list,-/ocds%2D148610%2Db2f10e7a

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Tak

3.9.) Sposób dostêpu do narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: 15. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym
zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
16. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdz. XI SWZ.
17. Opatrzenie podpisem zaufanym dopuszczalne jest w postêpowaniach o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne.
18. Opatrzenie podpisem osobistym dopuszczalne jest w postêpowaniach o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
19. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
20. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych
jako za³±czniki do jednego formularza).

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, i¿:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A., Ko³obrzeg 78-100, ul. Piotra ¦ciegiennego 1 wpisan± do rejestru przedsiêbiorców
pod numerem NIP: 6710101676, e-mail: sekretariat@uzdrowisko.kolobrzeg.pl,
tel. 94 35 489 10 ;
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. ul. ¦ciegiennego 1 78-100 Ko³obrzeg, lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iodo@uzdrowisko.kolobrzeg.pl ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z przepisami Prawa zamówieñ publicznych w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikaj±cego
z obowi±zku prawnego stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cego na Zamawiaj±cym, a tak¿e w celu realizacji umowy
oraz podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) ;
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp i zwi±zane s±
z niemo¿no¶ci± uczestnictwa w postêpowaniu.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, S±d) w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7. Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych , gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): II. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniami,
które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPZ.271.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1835371,61 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku biurowego „Uzdrowisko Ko³obrzeg” S.A. w Ko³obrzegu.
2. W ramach remontu przewiduje siê:
- wymianê ok³adzin ¶ciennych i pod³ogowych,
- tynki i malowanie,
- wymianê stolarki drzwiowej,
- wymiana parapetów,
- sufity podwieszane,
- now± aran¿acj± pomieszczeñ,
- wymianê instalacji wod. kan.,c.o. i elektrycznych,
- monta¿ instalacji wentylacji mechanicznej,
- zmiana usytuowania ¶cianek dzia³owych,
- dostawa i monta¿ mebli.
3. Szczegó³owy przedmiar oraz projekt pe³nobran¿owy stanowi± za³±cznik nr 1 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi pomoc w wykonaniu ofert, jednak nale¿y polegaæ na projekcie oraz wyja¶nieniach w±tpliwo¶ci i pytañ, które padaj± na wizjach lokalnych:
W ramach remontu przewiduje siê:
- wymianê instalacji elektrycznych i niskopr±dowej
zakres: demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej oraz osprzêtu, uk³adanie tras kablowych na zewn±trz od budynku do szlabanu oraz wewn±trz budynku, monta¿ szafy WGB z wy³±cznikiem g³ównym w budynku, monta¿ szafy pomiarowej ZKP, monta¿ przeciwpo¿arowego wy³±cznika pr±du, monta¿ rozdzielnic g³ównych i piêtrowych, monta¿ gniazd elektrycznych, PEL i puszek elektrycznych, monta¿ opraw o¶wietleniowych i ³±czników instalacyjnych, monta¿ instalacji odgromowej i uziemiaj±cej, badania i pomiary odbiorcze, sporz±dzenie protoko³ów, dokumentacja powykonawcza
• instalacja CCTV - zostaje istniej±ca instalacja zewnêtrzna i wewnêtrzna, instalacjê wewnêtrzn± nale¿y tylko schowaæ w suficie podwieszanym
• W zwi±zku z tym, ¿e budynek nie posiada wy³±czenia po¿arowego oraz posiada powierzchniê powy¿ej 1000m3 konieczne jest zastosowanie wy³±czenia g³ównego budynku. Z uwagi na to, ¿e pomieszczenie rozdzielnicy elektrycznej nie jest wydzielone po¿arowo oraz licznik musi siê znajdowaæ przed wy³±cznikiem g³ównym budynku projektant zdecydowa³ o wyniesieniu licznika przed budynek. Wyniesienie licznika wi±¿e siê z konieczno¶ci± budowy nowej szafki pomiarowej (wg standardu ENERGA Operator). Wyniesienie licznika i wy³±cznika g³ównego nie jest uzgodnione z Rejonem Energetycznym na tym etapie.
• Oprawy o¶wietleniowe bez systemu DALI.
• Nale¿y skalkulowaæ gniazda i przewody HDMI w sali konferencyjnej na piêtrze.
• G³ówny Punkt Dystrybucyjny (rys. E30 w projekcie instalacji elektrycznych) jest ju¿ wykonany przez inwestora i w takim kszta³cie w jakim jest zostaje. Jedynym elementem dodatkowym bêdzie prze³±cznica ¶wiat³owodowa.
• sieæ LAN – nowe okablowanie strukturalne sieci LAN ze wszystkich pomieszczeñ biurowych nale¿y doprowadziæ do istniej±cych szaf dystrybucyjnych, na ka¿dej kondygnacji, do których nale¿y do³o¿yæ patchpanele w ilo¶ci odpowiadaj±cej ilo¶ci gniazd w pomieszczeniach - patrz projekt. Miêdzy szafami dystrybucyjnymi a serwerowni± (serwerownia istniej±ca i wyposa¿ona) nale¿y po³o¿yæ kable ¶wiat³owodowe jednomodowe, min. 8 par, zakoñczone prze³±cznic±. T± sam± tras± nale¿y przeprowadziæ kabel energetyczny zasilaj±cy poszczególne urz±dzenia aktywne, oddzielny dla ka¿dej szafy. Wykonawca nie dostarcza ani nie montuje urz±dzeñ aktywnych (switche, UPSy). Prze³±cznicê ¶wiat³owodow± – w ilo¶ci 3 szt. razem ze ¶wiat³owodem nale¿y doliczyæ do kalkulacji.
◦ Parametry skrêtek: kabel U/UTP kat. 6, w technologii miedzianej
◦ Standard zakoñczenia w gniazdach i patchpanelach: 586B
◦ Standard gniazd i patchpaneli: kat. 6
- wymianê instalacji sanitarnych (piony i poziomy)
zakres: demonta¿ istniej±cych instalacji i monta¿ nowych - kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, ciep³ej i cyrkulacji, instalacja centralnego ogrzewania z wymian± grzejników na stalowe p³ytowe, monta¿ armatury sanitarnej i wyposa¿enia (umywalki, pisuary, miski ustêpowe, zlewozmywaki, zawory, baterie), monta¿ kratek wentylacji wywiewnej na kana³ach wentylacyjnych, monta¿ nawiewników okiennych, p³ukanie, próby szczelno¶ci.
- monta¿ instalacji wentylacji mechanicznej,
zakres: dostawa i monta¿ centrali wentylacji mechanicznej dla sali konferencyjnej, monta¿ przewodów i armatury wentylacji mechanicznej wg projektu
- wymianê ok³adzin ¶ciennych i pod³ogowych,
zakres: roboty rozbiórkowe ¶cian dzia³owych ceglanych wskazanych w projekcie, skuwanie ok³adzin ¶ciennych i pod³ogowych, usuwanie wyk³adzin w pokojach, k³adzenie posadzek z gresu (³azienki, pomieszczenia socjalne, korytarze, klatki schodowe (zmiana w stosunku do projektu)) i wyk³adzin w pokojach biurowych, w sali konferencyjnej wyk³adzina flokowana, budowa nowych ¶cianek dzia³owych GK wg projektu, gruntowanie, malowanie, szpachlowanie, g³adzie, p³ytki ¶cienne w ³azienkach i pom. socjalnych, izolacje pionowe z folii w p³ynie, sufity podwieszane
• wyk³adzina 5mm - wyk³adzina powinna odpowiadaæ parametrom, zamieszczonym w projekcie, takich jak klasyfikacja ogniowa, odporno¶æ na dzia³anie kó³ek meblowych, odporno¶æ na po¶lizg - pkt. 5.1.1.1. Posadzki z wyk³adziny w projekcie. Grubo¶æ za³o¿on± przez projektanta nale¿y potraktowaæ jako omy³kê pisarsk±, wyk³adzina z rolki lub panele winylowe.
• uskok w posadzce - nie wyrównujemy posadzki w dwóch czê¶ciach budynku, poniewa¿ poci±ga to za sob± zbyt wiele zmian, robimy wiêc ³agodny spadek na ³±czeniu dwóch czê¶ci budynku.
- wymianê balustrad na klatce schodowej – wg projektu
- wymianê stolarki drzwiowej
zakres: demonta¿ starej stolarki (pokoje, pomieszczenia poczty, schowki pod schodami, kraty na korytarzu), monta¿ stolarki drzwiowej w pokojach, pomieszczeniach poczty, do schowków pod schodami oraz na korytarzach, monta¿ okienka kasowego
• drzwi stalowe na korytarzach - nie musz± byæ stalowe. Je¶li maj± byæ wykonane jako element ¶ciany szklanej (boczne i górne kwatery nieotwierane), to powinny byæ w klasie EI15, jako element obudowy dróg ewakuacyjnych.
• stolarka drzwiowa - dopiero odkrywka na budowie poka¿e na jakiej wysoko¶ci znajduj± siê nadpro¿a. Je¶li podniesienie nadpro¿y i zamówienie typowej stolarki bêdzie tañsze ni¿ zostawienie nadpro¿y w istniej±cym miejscu i zamówienie stolarki na wymiar, to nale¿y doliczyæ podniesienie nadpro¿y.
- wymianê parapetów wewnêtrznych na parapety o grubo¶ci 30mm
- dostawê i monta¿ mebli
zakres: meble kuchenne z blatami laminowanymi do pomieszczeñ socjalnych, biurka z pó³k± na klawiaturê, kontenerki do biurek z 3 szufladami i na kó³kach, szafy ubraniowe, szafy na dokumenty, szafki gospodarcze, rega³y – ilo¶ci, wymiary i rodzaje elementów zawarte s± w opisie do projektu, rezygnujemy z foteli tapicerowanych w holu, zostaj± 2 fotele w gabinecie prezesa, fotele na korytarzu zastêpujemy ³awkami do poczekalni z ekoskóry lub metalu
• krzes³a - w projekcie s± 3 rodzaje krzese³, obrotowe do biurek, tapicerowane grafitowe oraz z kompozytu drewno/plastik, ich ilo¶ci zawarte s± w opisie do projektu. Krzes³a powinny spe³niaæ wymagania BHP i ergonomii
- dostawê i monta¿ ¿aluzji poziomych i pionowych – ilo¶ci i rodzaje w opisie do projektu
4. Powierzchnia u¿ytkowa budynku 750 m2
5. Obowi±zkowa wizja lokalna w terminie uzgodnionym z dzia³em eksploatacji.
6. Nale¿y do³±czyæ harmonogram wykonywania prac , aby zamawiaj±cy móg³ stwierdziæ czy Wykonawca jest w stanie wykonaæ prace w zadeklarowanym przez siebie terminie.
7. Nale¿y do³±czyæ kosztorys ofertowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.

1) Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie ni¿ej przedstawionych kryteriów:
- cena brutto z podatkiem VAT - C1 waga 70% = 70 pkt.
- termin realizacji – C3 waga 30% = 30 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w niniejszej SWZ.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego Wykonawcê.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy sytuacji technicznej lub zawodowej, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej jedno zamówienie, dotycz±ce podobnych prac budowlanych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 z³ brutto.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego wykonawcê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;
Uwaga: Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) Wykazu wykonanych robót, przynajmniej jednym zadaniu, polegaj±cym na wykonaniu prac budowlanych, dotycz±ce podobnych prac budowlanych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: . Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy P.z.p., z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) niniejszej SWZ, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
6. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nale¿y przed³o¿yæ w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pe³nomocnictwo musi byæ wystawione w sposób okre¶lony przepisami prawa cywilnego.
7. Osoba lub osoby sk³adaj±ce ofertê ponosz± pe³n± odpowiedzialno¶æ za tre¶æ z³o¿onego o¶wiadczenia woli na zasadach okre¶lonych w art. 297 § 1 Kodeksu karnego ( Dz. U. z 2020r. poz. 1444 z pó¼n. zm.).
8. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu.
9. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - za³±cznik nr 2 do SWZ:
1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy);
3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej;

4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie konsorcjum/ spó³ki cywilnej z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – o¶wiadczenie sk³adane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVIII pkt. 3.
6) Harmonogram wykonywania prac.
7) Kosztorys ofertowy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - za³±cznik nr 2 do SWZ:
1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie konsorcjum/ spó³ki cywilnej z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – o¶wiadczenie sk³adane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVIII pkt. 3.
5) Harmonogram wykonywania prac.
6) Kosztorys ofertowy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Harmonogram wykonywania prac.
2) Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany - przed up³ywem terminu sk³adania ofert - wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 25.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych i 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy P.z.p., zgodnie z tre¶ci± Formularza ofertowego.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty polegaj±cych na zmianie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, zmianie skutkuj±cej zmniejszeniem lub zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, zmianie polegaj±cej na wprowadzeniu robót zamiennych, które nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia, zmianie osób sprawuj±cych samodzielne funkcje techniczne ujêtych w wykazie zawartym w ofercie Wykonawcy oraz zmianie kolejno¶ci i terminów wykonywanych robót w stosunku do wskazanych w ustalonym harmonogramie rzeczowo-finansowym robót niepowoduj±cej zmiany terminu zakoñczenia przedmiotu umowy.
3. Zmiana terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które bêd± mia³y istotny
wp³yw na termin zakoñczenia przedmiotu umowy;
2) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci polegaj±ce na konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowie wydania przez organ
administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê. Zmiana terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu
umowy bêdzie proporcjonalna do okresu wymaganego na realizacjê robót opisanych w
pkt 1 i dzia³añ opisanych w pkt 2.
4. Zmiana skutkuj±ca proporcjonalnym zmniejszeniem lub zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ:
1) w zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych o ni¿szej lub wy¿szej warto¶ci ni¿ przewidziana w dokumentacji projektowej, STWiOR, SIWZ i ofercie Wykonawcy;
2) w zwi±zku z wyst±pieniem zmian w przepisach , dotycz±cych zabezpieczenia przeciwpo¿arowego obiektów , skutkuj±cych konieczno¶ci± wprowadzenia zmian w zakresie prac budowlanych
3) w zwi±zku z konieczno¶ci± zmiany technologii wykonania robót po przeprowadzonych odkrywkach
4) gdy ulegnie zmianie urzêdowa stawka VAT na roboty budowlane.
5. Wykonawca wykona wycenê robót wynikaj±cych ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych lub dodatkowych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow± przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Eurocenbud ,Sekocenbud, Orgbud, Wacetob, aktualnych na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego):
a) stawka roboczogodziny „R" – ¶rednia w kwartale, w ktorym sporzadzany jest kosztorys
b) koszty po¶rednie „Kp" (R+S) – ¶rednie w kwartale, w ktorym sporzadzany jest kosztorys
c) zysk kalkulacyjny „Z" (R+S+Kp) – ¶redni w kwartale, w ktorym sporzadzany jest kosztorys
d) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,
e) nak³ady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych (KNR);
Zmniejszony zakres robót w zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia robót Wykonawca wyceni zgodnie z kosztorysem ofertowym.
6. Zmiana polegaj±ca na wprowadzeniu robót zamiennych lub dodatkowych, mo¿e odbywaæ siê na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego. Wycena robót zamiennych nast±pi na zasadach wskazanych w ust. 5.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. - eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wymagana jest wizja lokalna w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.