Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie infrastruktury i terenów kolei wąskotorowej na linii Gryfice – Pogorzelica – Trzebiatów oraz remonty taboru kolejowego wykraczające poza bieżącą eksploatację na poziomie P-4 i P5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REWAL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 19
1.5.2.) Miejscowość: Rewal
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-344
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rewal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rewal.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie infrastruktury i terenów kolei wąskotorowej na linii Gryfice – Pogorzelica – Trzebiatów oraz remonty taboru kolejowego wykraczające poza bieżącą eksploatację na poziomie P-4 i P52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a3fbd81-e6bc-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podmiotem, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zadanie jest Spółka z o.o. Nadmorska Kolej Wąskotorowa ul. Leśna 5, 72-351 Pogorzelica, której 100% właścicielem jest Gmina Rewal - sprawuje więc nad nią pełną kontrolę. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez zamawiającego - Gminę Rewal. Ponieważ przedmiot zamówienia jest zgodny z zakresem czynności, jakie wykonuje Spółka, daje ona rękojmie należytego wykonania zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024.TB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja, naprawa, remonty bieżące terenów kolei wąskotorowej Nr 1048 Popiele – Trzebiatów – Gryfice, a także zabezpieczenia nieczynnej linii kolejowej Pogorzelica– Trzebiatów (ok. 21 km) - w tym:
1) Naprawa podtorza kolejowego na linii Gryfice – Trzęsacz poprzez wymianę częściową mocowań gruntowych – podsypka tłuczniowa lub klińcowa.
2) Zakup i bieżąca wymiana podkładów kolejowych , podrozjezdnic, akcesoriów do montażu szyn kolejowych na linii ok. 30 km.
3) Naprawa międzytorza na przejazdach kolejowych w poziomie dróg – zakup i wbudowanie mas bitumicznych, płyt itp.
4) Odchwaszczanie przy pomocy specjalistycznych środków chemicznych i pociągów technicznych oraz wycinka krzewów na całej 39 km linii kolejowej.
5) Udrażnianie rowów odwodnieniowych i przepustów na linii kolejowej.
6) Naprawa mostów, przepustów i budowli inżynieryjnych związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego.
7) Zabezpieczenie nieczynnej linii kolejowej Pogorzelica – Trzebiatów ( ok. 21 km) poprzez dokonywanie stałych obchodów, zabezpieczeń, mostów i budowli, naprawy przejazdów kolejowych, wykaszanie terenu położonego w obrębie miasta Trzebiatów.
8) Remonty taboru kolejowego na poziomie P-4 i P5
4.5.3.) Główny kod CPV: 50220000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji oraz podobne usługi dotyczące kolei i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571918244
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Pogorzelica
7.3.5) Kod pocztowy: 72-351
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADMORSKA KOLEJ WĄSKOTOROWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NADMORSKA KOLEJ WĄSKOTOROWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI REWAL
więcej: przetargi REWAL »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.