Og³oszenie z dnia 2021-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00301049/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00302382/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00335308/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Laboratoria Przysz³o¶ci"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KO¦CIUSZKI W JANOWCU WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000566144
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanowiec@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spjanowiec.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Jednostka O¶wiatowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Laboratoria Przysz³o¶ci"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fcdf404c-567e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00301049
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00300408/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Laboratoria Przysz³o¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z Wykonawcami zosta³y zawarte w Rozdziale 5 SWZ. adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
2) W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy na: Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych;
3) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane;
a) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Laboratoria Przysz³o¶ci ”;
b) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp ;
c) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia podpisania umowy a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
d) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
e) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosowanie do art. 22 RODO;
f) posiada Pani/Pan
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
g) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie wyposa¿enia szkolnego w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” w budynku Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Janowcu Wielkopolskim, ul. Szkolna 8.
. Zamawiaj±cy dzieli zamówienie na 5 (piêæ) odrêbnych , niezale¿nych od siebie czê¶ci.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wszystkie czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty oddzielnie na ka¿d± czê¶æ zamówienia.
1 Czê¶æ I : Pakiet podstawowy:
1)Drukarka 3 D-1 szt.;
2) Laptop-1 szt.;
3)Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami-2 szt.;
4)Statyw z akcesoriami-2 szt.;
5)Mikroport z akcesoriami-1 szt.;
6) O¶wietlenie do realizacji nagrañ- 1 sz.;
a)lampa LED z du¿± matryc± LED;
b) zestaw: lampa LED x3 szt,3 statywy o¶wietleniowe, walizka transportowa;
c)bia³e t³o fotograficzne wraz ze statywem;
7)Mikrofon kierunkowy z akcesoriami;
8)Gimbal;
9)Aparat fotograficzny-2 szt.;
10)Akcesoria do aparatu:
a)Adapter- 1 szt.;
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegó³owo w poni¿szym dokumencie:
-Za³±cznik nr 1- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ I
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: Pracownia techniczna- obróbka materia³ów:
Za³±cznik nr 2- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ II;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: Pracownia techniczna szycia i haftowania:
1) Maszyna do szycia z akcesoriami-7 szt.;
2) Hafciarka cyfrowa z akcesoriami-1 szt.;
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegó³owo w poni¿szym dokumencie:
-Za³±cznik nr 3- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ III;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV : Robotyka - zestawy klocków:
1) Zestaw klocków do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 7 kom;
2) Zestaw rozszerzaj±cy zestaw wybranych klocków – 5 kom;
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegó³owo w poni¿szym dokumencie:
Za³±cznik nr 4- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ IV;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V: Pracownia kulinarna:
1)P³yta indukcyjna 2 palnikowa-10 szt.;
2) Piekarnik z ro¿nem do zabudowy- 4 szt.;
3)Lodówka- 2 szt.;
4) Zlewozmywak granitowy wpuszczany w blat- 4 szt.;
5) Bateria kuchenna z elastyczn± wylewk±- 4 szt.;
6) Zestaw garnków i patelni- 10 szt.;
7) Mikser z funkcj± blendera- 10 szt.;
8) Gofrownica- 10 szt.;
9)Grill kontaktowy- 10 szt.;
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegó³owo w poni¿szym dokumencie:
Za³±cznik nr 5- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ V;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 11 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (art. 113 Pzp): Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (art. 114 Pzp): Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 Pzp): Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp): Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3 Zamawiaj±cy zgodnie z art. 106 ustawy Pzp ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
Na potwierdzenie, ¿e oferowany sprzêt spe³nia wymagane parametry okre¶lone przez zamawiaj±cego Wykonawca sk³ada wraz z ofert± :
- Za³±cznik ( SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA)nr 1 lub 2 lub 3 lub 4 lub 5 do SWZ dla czê¶ci na któr± sk³adana jest oferta;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 8 ust.8.3 pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Formularz nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z formularzem nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dot. przes³anek wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – formularz nr 2 do SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu – formularz nr 3 (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie podmiotu trzeciego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp dot. przes³anek wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – formularz nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1 Zamawiaj±cy zgodnie z art. 106 ustawy Pzp ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria2 Na potwierdzenie, ¿e oferowany sprzêt spe³nia wymagane parametry okre¶lone przez zamawiaj±cego Wykonawca sk³ada wraz z ofert± uzupe³niony i podpisany:
-Za³±cznik nr 1- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ I;
-Za³±cznik nr 2- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ II;
-Za³±cznik nr 3- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ III;
-Za³±cznik nr 4- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ IV;
-Za³±cznik nr 5- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Czê¶æ V;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1 Stosownie do art. 107 ustawy Pzp zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada wraz z ofert± tj. :okre¶lone wed³ug za³±cznik nr 1, 2 lub lub 4 lub 5.2.Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne , zamawiaj±cy wzywa do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidzia³ to w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Dokumenty lub o¶wiadczenia , sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonych w postaci papierowej, w³asnorêcznym podpisem.
5. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacjach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
6. W przypadku, gdy z³o¿ona kopia dokumentu lub o¶wiadczenia, jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶æ co do jej prawdziwo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek, na poczet wykonania zamówienia objêtego niniejsz± umow±.2. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zaliczki w wysoko¶ci do 60 % warto¶ci zamówienia wy³±cznie na pisemny wniosek Wykonawcy.
Wykonawca, w przypadku braku realizacji dostawy zamówienia zgodnie z Rozdzia³em 4 ust. 1 SWZ zobowi±zany jest do wystawienia faktury zaliczkowej w wysoko¶ci 60% warto¶ci umowy zamawiaj±cemu do 30.12.2021 r.
4. Zamawiaj±cy przyznaje zaliczkê w formie pisemnej.
5. Wykonawca do wniosku o udzielenie zaliczki przedstawi Harmonogram realizacji zamówienia z zakresem dostaw, na których realizacjê wykorzysta zaliczkê, a tak¿e formê wniesienia zabezpieczenia zaliczki i termin jej rozliczenia.
6. Zaliczka nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 5% wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy i nie wiêksza ni¿ 60% warto¶ci zamówienia;
7. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie:
a) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
b) gwarancji bankowej,
c) gwarancji ubezpieczeniowej
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2020 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ;
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
9. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantowaæ wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia. Wa¿no¶æ dokumentu gwarancyjnego powinna mijaæ nie wcze¶niej ni¿ 15 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4. Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiaj±cego.
10.Zamawiaj±cy ¿±da zabezpieczenia zaliczki, je¿eli przewidywana warto¶æ zaliczek przekracza 20% wysoko¶ci umowy.
11. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje siê odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki.
12. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ kolejnej zaliczki, pod warunkiem, ¿e Wykonawca dostarczy elementy dostawy na warto¶æ uprzednio otrzymanej zaliczki.
13. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opó¼nienie realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy ujêtych w zaakceptowanym harmonogramie przekracza 30 dni w stosunku do terminów w nim okre¶lonych.
14. W nieprzewidzianych, wyj±tkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy mo¿e dopu¶ciæ rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przed³u¿enie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przed³u¿eniem terminu wa¿no¶ci zabezpieczenia zaliczki.
15. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wy³±czaj±c sytuacjê opisan± w ust. 11 spowoduje niezw³oczne wyst±pienie Zamawiaj±cego do Gwaranta o jej zwrot w wysoko¶ci nierozliczonej.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgoda obu stron, w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian w umowie, dotycz±cych:
a) stawki podatku od towarów i us³ug. b)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; d)zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcê.
2)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
- dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej) maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostaw lub wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
3) zmiany przedmiotu umowy, polegaj±ce na zmianie zaoferowanego wyposa¿enia i urz±dzeñ na inne, które zosta³y szczegó³owo opisane i wymienione w formularzu cenowym za³±czonym do oferty Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest mo¿liwe tylko w ni¿ej wymienionych okoliczno¶ciach: wyposa¿enie zosta³o wycofane z produkcji oraz nast±pi³o wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów, - zaoferowane wyposa¿enie zamienne posiada parametry nie gorsze od tych, które zosta³y zaproponowane przez Wykonawcê w ofercie, - funkcja oraz przeznaczenie wyposa¿enia pozostaj± bez zmian, - cena zaoferowanego wyposa¿enia nie bêdzie wy¿sza, ni¿ cena podana w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik do oferty Wykonawcy.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie warunków okre¶lonych w ust. 2 pkt 3) jest mo¿liwe jedynie w przypadku wyst±pienia wszystkich wymienionych w tym punkcie okoliczno¶ci i po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj±cego.
4. Wykonawca nie bêdzie mia³ prawa do przed³u¿enia terminu realizacji umowy, ani dodatkowego wynagrodzenia, je¿eli przed³u¿enie terminu lub zwiêkszenie wynagrodzenia wynikn± z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
5. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do przed³o¿enia uzasadnionego, pisemnego wniosku wraz z udokumentowaniem zaistnienia którejkolwiek z przes³anek wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu.
6. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³ozona pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-13
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych do szkó³ podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program kszta³towania kompetencji kluczowych uczniów SP Gminy Przodkowo"
- Dostawa zu¿ywalnych materia³ów papierniczo-plastycznych do szkó³
- Realizacja kursów prowadz±cych do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Dostawa wyposa¿enia w ramach projektu: "Wdro¿enie programów rozwojowych placówek o¶wiatowych w gminie Strzy¿ewice"
- Zakup sprzêtu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych im. Jana Paw³a II w Radzyniu Podlaskim"
- Doposa¿enie pracowni zawodowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kszta³cenie dla przysz³o¶ci" - czê¶æ I
wiêcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.