Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250406/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00260622/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami z gminy Dębnica Kaszubska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszubska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba1cf06a-e5d4-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami z gminy Dębnica Kaszubska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1cf06a-e5d4-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052003/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup autobusu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.12.2024.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych autobusu 24 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - liczba miejsc: minimum 22 miejsca siedzące + 1 pilot +1 kierowca,
2) dostarczenie niezbędnego opisu technicznego (w języku polskim),
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) dostarczenie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej zarejestrowanie pojazdu,
5) przeszkolenie (najpóźniej w dniu odbioru) z obsługi pojazdu pracownika Zamawiającego w zakresie zasad użytkowania, obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia pojazdu został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć Specyfikację techniczną oferowanego pojazdu - specyfikację oferowanego fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
6. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis pojazdu (stacji obsługi) w odległości nie dalszej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221790005
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Redzikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
- Zakup pojazdu typu autobus
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Raniżów
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.