Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218169/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Majora Sucharskiego w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODASTWOWA im.mjr H.SUCHARSKIEGO W GOŚCICINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190403383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wejherowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gościcino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-241
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sspgoscicino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spgoscicino.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Majora Sucharskiego w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1ac921-f1fd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218169/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy - ZP .sp-g .271.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowo budowlane dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego
w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Remont zaplecza technicznego kuchni
2. Remont zaplecza bloku sportowego
3. Remont Sali korekcyjnej
4. Wymiana pionów kanalizacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi
5. malowanie korytarza wraz z pracami towarzyszącymi - kl O
zgodnie z zał nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229424,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty innowacyjne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJ.- MAR Mariusz Gustowski Sopieszyno ul. Kwiatowa 8 84-200 Sopieszyno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5881391781,
7.3.3) Ulica: Ul Kwiatowa 8
7.3.4) Miejscowość: Sopieszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GUSTOWSKI MARIUSZ WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa silosu przejazdowego na obornik wraz ze zbiornikami na odcieki, instalacją odgromową i robotami towarzyszącymi - na terenie Stacji Badawczo-Dydaktycznej UPWr w Radomierzu.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.