Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Kuryłówka” (etap 2-B) -.II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690502678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 114
1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 8112
1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 8112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopskurylowka@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gopskurylowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f12cb70d-020b-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Kuryłówka” (etap 2-B) -.II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f12cb70d-020b-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064932/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe usługi społeczne dla mieszkańców Gminy Kuryłówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, nabór nr FEPK.07.18-IP.01- 001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie Wolnej Ręki w oparciu o art. 305 pkt 2) ustawy z 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2023 poz.1605 ze zm.).
… 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio .....
Z racji tego, że pierwotnie zamówienie prowadzone było w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 ust. 1 w związku z art. 359 pkt 2) jako zamówienie na usługi społeczne, gdyż wartość zamówienia nie przekraczała kwoty 750.000,00 euro, i na to ogłoszenie w terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający postąpił zgodnie z zapisami pzp.
Również termin prowadzonej jako oddzielne postępowanie pierwszej części ZP.01.02.2024 dobiegał końca (koniec kwietnia). W związku z całkowitym brakiem zainteresowania zamówieniem w poprzednim postępowaniu i biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania postąpiono jak opisano.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.02.02.224
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.03.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1774000,0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup „Kompleksowych usług społecznych dla mieszkańców Gminy Kuryłówka” (etap 2-B) dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, osób niepełnosprawnych z terenu gminy Kuryłówka realizowanych w miejscu zamieszkania tych osób w okresie od 1 maja 2024
do 30 września 2027 r.
2. Zadanie przewiduje :
1) realizację 34.440 godz. usług opiekuńczych dla 21 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, osób niepełnosprawnych dostępne przez 7 dni w tygodniu średnio 2 godz./os. dziennie w ich miejscu zamieszkania w okresie 1 maja 2024 do 30 września 2027 r.
2) realizację 8.200 godz. specjalistycznych usług opiekuńczych dla 5 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, osób niepełnosprawnych, dostępne przez 7 dni w tygodniu średnio 2 godz./os. dziennie w ich miejscu zamieszkania w okresie 1 maja 2024 do 30 września 2027 r.
3. Osoby zatrudnione do realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych będą posiadały kwalifikacje zgodne z „Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spół@dzielna Socjalna Dębnianka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161691574
7.3.4) Miejscowość: Wierzawice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "DĘBNIANKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "DĘBNIANKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KURYŁÓWKA
więcej: przetargi KURYŁÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywane w miejscu zamieszkania osoby chorej na terenie Gminy Nowe w 2025 roku- Vojta
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- Świadczenie usług psychologicznych i psychoterapeutycznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.