Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299273/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2022/BZP 00006326/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00045398/01 - Wynik z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Powstańców Styczniowych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146099005
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siennicka 17
1.4.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: 257585611
1.4.8.) Numer faksu: 257585611
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4mm.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp4mm.szkolnastrona.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301116
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00299273/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Po zmianie:
Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
- Część V: Dostawa mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 6.5 do SWZ.
Po zmianie:
- Część V: Dostawa mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 6.5 do SWZ. (Uwaga: Załącznik zawiera 3 arkusze).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-13 10:00
Po zmianie:
2021-12-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
1. Ofertę/y wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 13.12.2021 r. do godz. 10:00. 2. Próbki powinny być dostarczone na adres :,Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, BOK pok. nr 4 do dnia otwarcia ofert do godz. 10.00.
Po zmianie:
1. Ofertę/y wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem platformazakupowa.pl/pn/minsk_maz, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 14.12.2021 r. do godz. 10:00. 2. Próbki powinny być dostarczone na adres :,Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, BOK pok. nr 4 do dnia otwarcia ofert do godz. 10.00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-13 10:25
Po zmianie:
2021-12-14 10:25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-11
Po zmianie:
2022-01-12
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego" ₂
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.