Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty utrzymaniowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco” - roboty uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd-ostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty utrzymaniowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco” - roboty uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93d76cc-02da-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057038/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Roboty utrzymaniowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco - roboty uzupełniajace
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września
2019r. Prawo zamówień publicznych (tzw. „zamówienia uzupełniającego”) są roboty budowalne polegające na powtórzeniu
podobnych robót budowlanych, co zamówienie podstawowe. Zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat odudzielenia zamówienia podstawowego (umowę na wykonanie zamówienia podstawowego zawarto dnia 24.01.2023r. –
Umowa nr 9/2023). Zamówienia z wolnej ręki udziela się dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych będących
przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu podstawowego
bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp), a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i w
SWZ dotyczącego tego postępowania. Zamówienie z wolnej ręki jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.261.5.2024.10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową wytwarzaną i wbudowywaną na gorąco na drogach powiatowych, zlokalizowanych na terenie powiatu ostrowskiego obejmujących m.in. niżej wymieniony zakres.:
naprawę cząstkową nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez obcinania krawędzi i smarowania* (*remont nawierzchni masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera obejmuje: Wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca; Wypełnienie remontowanego miejsca masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera; Mechaniczne zagęszczenie walcem; Uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu przy przestrzeganiu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach);
naprawę cząstkową nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco;
frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z transportem i złożeniem destruktu bitumicznego na placu składowym wskazanym przez Zamawiającego;
wyrównanie nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR2,
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm dla ruchu KR2;
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm;
wykonanie warstwy wzmacniającej z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 15cm;
wykonanie mechaniczne koryta o głębokości 30cm z wywozem urobku.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi: Formularz cenowy (Załącznik nr 2), Projekt umowy (Załącznik nr 4) oraz SST – stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia.
Uwaga: Ilości poszczególnych asortymentów podane w Formularzu cenowym (załącznik
nr 2) są wielkością orientacyjną i Zamawiający nie gwarantuje zlecenia tych robót w podanym zakresie, przy czym minimalna ilość która zostanie zrealizowana obejmuje co najmniej 50% wartości brutto określonej w ofercie Wykonawcy (w Formularzu cenowym– Załącznik nr 2). Ilość robót wyniknie w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb. Obmiar zleconych robót zostanie sporządzony przez Wykonawcę, a jego zgodność sprawdzona przez Zamawiającego w ramach procedury odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1498017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1498017,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1498017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo budownictwa Drogowego S.A. Kalisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181418538
7.3.3) Ulica: Noskowska 3-5
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO S.A. W KALISZU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO S.A. W KALISZU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1498017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.