Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z naprawą chodników oraz budową drogi wewnętrznej na terenie CKD .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.wyszomirski@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z naprawą chodników oraz budową drogi wewnętrznej na terenie CKD .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e9dcec-568a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca realizuje prace objęte zakresem umowy ZP/13/2021 z dnia 12.07.2021 roku będącej wynikiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym. W trakcie realizacji umowy pojawiła się konieczność remontu nawierzchni chodników będących w złym stanie technicznym, w różnych miejscach na terenie CKD ul. Pomorska 251 wraz z budową odcinka drogi wewnętrznej między parkingiem a Centrum Dydaktycznego a parkingiem przy Auli 1000..
Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz specyfikacji warunków zamówienia możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 284 683,87 zł netto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego 807 874,35 zł netto.
Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podst..
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/13/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/108/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284683,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni chodników będących w złym stanie technicznym, w różnych miejscach na terenie CKD ul. Pomorska 251 wraz z budową odcinka drogi wewnętrznej między parkingiem a Centrum Dydaktycznego a parkingiem przy Auli 1000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWATOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471987826
7.3.3) Ulica: Brukowa 26
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych, z wykonaniem podestu/ławki oraz prace elektryczne na placu przy budynku Szkoły Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 1 w Krakowie
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Perzyckiej w Poznaniu (odc. od ul. Łobeskiej do ul. Złotowskiej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.