Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00249734/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAMYSŁOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160216463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleśnicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 40 256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoznamyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zoznamyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b434885-fb87-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032628/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie Usług pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.9.2021.LD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180540,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (pranie, dezynfekcja, prasowanie, krochmalenie i maglowanie bielizny, pościeli, obrusów, ręczników, fartuchów ochronnych, reperacja uszkodzeń oraz pakowanie, segregacja i znakowanie bielizny czystej), a także transport (w tym załadunki i wyładunki) zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - przez okres 12 miesięcy. Przedmiot obejmuje odbiór bielizny brudnej przeznaczonej do prania w siedzibie Zamawiającego i dostarczanie bielizny czystej, do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi własnym transportem i na własny koszt, zabranej dnia poprzedniego (trzy dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek) w godzinach od 9:00 do 11:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów).
2. Zestawienie bielizny:
L.p. Rodzaj bielizny Ilość kg / miesięcznie Częstotliwość prania
1. Bielizna fasonowa 50 1 raz w tygodniu
2. Bielizna płaska ogólno szpitalna; poszwy, poszewki prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 2400 3 razy w tygodniu
3. Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 200 3 razy w tygodniu
4. Bielizna pozostała, ręczniki, koce, firanki 150 3 razy w tygodniu
5. Odzież i bielizna pacjentów: piżamy, dresy, koszule nocne 100 3 razy w tygodniu
6. Poduszki, kołdry 20 1 raz w tygodniu
(komora do dezynfekcji)
7. Mopy 30 3 razy w tygodniu
Razem miesięcznie: 2.950
Razem rocznie: 35.400
3. Transport bielizny musi się odbywać jednym samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z oddzielnymi, odizolowanymi komorami na brudną i czystą bieliznę (podział na strefy - bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną) lub dwoma samochodami do transportu czystej i brudnej bielizny.
4. Z uwagi na specyfikę zamówienia i obowiązujące u zamawiającego procedury higieniczno-sanitarne następujące części usług: pranie i dezynfekcja muszą być wykonywane w tym samym zakładzie pralniczym.
5. Wymagania:
1) Odbiór codzienny bielizny brudnej – 3 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
2) Dostawa bielizny czystej 3 dni w tygodniu w godz. 9:00 do 11:00.
3) Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 48 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek- zwrot w poniedziałek.
4) Paczki bielizną czystą muszą być pakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy).
5) Każda paczka musi posiadać numer, identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbieranie przez Zamawiającego prania.
6) Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym.
7) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPACH bądź innym systemem trwale znakującym odzież wg kodu:
- szpital,
- oddział,
- imię i nazwisko użytkownika lub inne oznakowanie określające użytkownika.
8) Odzież ochronna pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych.
9) Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno- epidemiologicznymi,
10) Proces prania przeprowadzony zgodnie z wymaganiami higieniczno- sanitarnymi.
11) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do bezwzględnego przestrzegania reżimu higieniczno- sanitarnego i epidemiologicznego, przepisów bhp i p.poż i innych określonych odrębnymi przepisami.
12) Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych.
13) Pralnia musi posiadać oddzielne pralnice tunelowe zakończone wirówką do prania wodnego dla bielizny operacyjnej, oddzielne pralnice tunelowe zakończone prasą do prania wodnego dla bielizny płaskiej, 1 komorę ozonową do dezynfekcji przywieszek rehabilitacyjnych, fartuchów rentgenowskich, pasów do KTG, który nie może być prany wodnie ani czyszczony chemicznie.
14) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji niniejszego zamówienia do stosowania środków piorąco - dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i do stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, które zawarte są w wykazie środków piorących zarejestrowanych, jako wyrób medyczny oraz są wpisane do rejestru w Urzędzie Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
15) W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wizytacji w pralni Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania.
16) Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo - odbiorczych. Druki będzie na bieżąco dostarczał będzie wykonawca.
17) W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość - wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz oddeleguje swojego pracownika w celu uzasadnienia reklamacji.
18) Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
19) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu 200 kpl. Bielizny pościelowej wykonanej z tkaniny poliestrowo - bawełnianej o splocie płóciennym, o składzie 48% bawełny, 52% poliestru.
Gramatura tkaniny maksymalnie 150 g/m2 (tolerancja +3%).
Pościel posiadająca gwarancję na min. 200 cykli prania.
Kolor biały.
Poszwa 160x210cm z zakładką 30 cm
Poszewka 70x80cm z zakładką 20 cm
Prześcieradło 160x250cm
oraz 200 kpl. ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku wykonane z tkaniny bawełniano-poliestrowej, o minimalnej zawartości bawełny 48% i gramaturze maksimum 130 g/m2.Ubranie wykonane z tkaniny zgodnej z normą PN-EN 13795 z uwzględnieniem późniejszych zmian.
Bluza: z krótkim rękawem, luźna, z dekoltem na zakładkę, wkładana przez głowę; z przodu odcięty karczek pod którym jest kieszeń z lewej strony. Kieszenie boczne na wysokości bioder, po bokach rozporki wzmocnione ryglami.
Spodnie: na gumkę, wiązane z przodu na troki.
Sukienka: z dekoltem na zakładkę, z zapięciem na nap; z przodu odcięty karczek, pod którym jest mała kieszeń wszyta w szew; dwie kieszenie na wysokości bioder; wiązana z tyłu na troki służące do regulowania obwodu pasa.
Kolory: zielony, niebieski, szaro-niebieski, czerwony, granatowy, bordowy, grafitowy.
20) W przypadku awarii pralni Wykonawca zapewnia usługę w pralni zastępczej, która również spełnia wszystkie wymagania SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością.
7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
98310000-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho)
Dodatkowe kody CPV:
98311000-6 (Usługi odbierania prania)
98315000-4 (Usługi prasowania)
60000000-8 (Usługi transportowe z wyłączeniem transportu odpadów)
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212484,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421051,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212484,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hollywood Textile Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością-Lider konsorcjum,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Laundry Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 09-200 Sierpc, ul. Płocka 50A-członek konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: ul. Bojanowska 2A
7.3.4) Miejscowość: Sierpc,
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212484,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2023-08-01INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.